Recenze (121)
Velryba (2022)
Podle mého názoru film k zamyšlení...to že tam byl gay..ehm - už na něho čekám v každém filmu (bohužel) nicméně příběh to byl moc hezký a silný...
Šťastně až do smrti (2022)
Ten manžel, je největší lopata všech lopat a strašně mě tím bavil :-D jinak Dánsko opět nezklamalo
Všechno bude (2018)
?? Tohle vyhrálo cenu Český lev?? Můžu vědět PROČ? Nebo jsem takový divák amatér?
Úniková hra (2019)
Až příliš mnoho nelogického uvažování, takže velké zklamání... Ale 2*za menší zvrat, co nebyl úplně TOP, ale lepší, než kdyby tam nebyl.
Každý milion dobrý (2016) (TV film)
Moc hezké zpracování a film opravdu k zamyšlení
Studnařova dcera (2011)
3,5 za okouzlující charakter tatínka...
Pustina (2016) (seriál)
Na cesky serial fakt bomba
Než jsem tě poznala (2016)
Hezkej film to je....to neříkám, ale chtělo by to novou myšlenku...ani ten závěr mě už nerozbrečel...protože je to pořád dokola...ěkoda
Ulice Cloverfield 10 (2016)
3 hvězdy jen díky tomu...že určité věci byly jakž takž dobré... Nicméně děkuji... Už nikdy víc
Podnikavá Joy (2015)
Tento snímek si zaslouží 3,5 hvězd ;)