Poslední recenze (11)
Zlomené květiny (2005)
Igelitka lahváčů za divanem, mroží manželka roztažená přes jeho druhou polovinu, vrstva prachu pokrývající celý byt, nemožnost udělat pohyb a rozloučit se s televizí. Možná v tomhle stavu bych na film pohlížel jinak. Něco tak utahaného a nudného jsem shlédnul celé jenom proto, abych zjistil, že mě v poslední řadě zklame i konec filmu. Pokud chcete ztratit hodinu a půl svého života, doporučuji.
Český sen (2004)
Nevím jak vy, ale já se od začátku až do konce perfektně bavil, a to i navzdory tomu, že o filmu již několik let vím a vím o co zde šlo. Ke konci mě trochu zamrzelo, že nebylo zaznamenáno víc různorodých názorů a reakcí. I když se dokumentaristé tvářili objektivně, vesměs lidi, kteří odpovídali na kameru byli ti, co to vzali s humorem. Ostatních se nejspíš tak trochu báli, avšak do jejich role se vcítit umím a taky bych měl jisté obavy, že bych mohl dostat francouzskou holí nebo pěstí. Účel ale film splnil, zviditelnil otázky dosud neřečené a donutil lidi k přemýšlení. To je přínos pro zemi, kde hypermarkety rostou jak houby po dešti a lidi jsou stále stejně manipulovatelní. Stejně jako před stovkami, tisíci lety, tak i teď v současnosti.
Zalknutí (2008)
Dvě hvězdy dávám jenom proto, že Palahniuk je můj oblíbený autor. Jinak je to jen nuda. Neznat předlohu, nedokoukal bych jej . Na konci filmu se děj trochu rozjede, ale to je jen takové krátké zmrtvýchvstání. Mohlo to být o něco zajímavější, škoda..