Recenze (455)
Sviňák (2013)
Bohužel jsem nebyl sjetej.
Nejcennější bronz (1997) (TV film)
Cha, první komentář!
Zlatý hattrick (2001)
Chápu, že pointa je prozrazena v názvu pořadu, ale i tak mně v jeho průběhu neseděly prostřihy slavícího týmu, to prostě patří na konec.
Teď a tady (2012)
Umírání ve filmu nikdy nebude dost, ale dokud je to pouze umírání bez ničeho, pak mě to nezajímá. Zvláštní, že My life without me na mně zanechal takový dojem a u tohoto jsem usnul.
Fotbalové portské s příchutí bronzu (2004) (TV film)
Dobře sestříhané zápasy všech týmů, ale o tom českém by to chtělo alespoň něco málo navíc.
Cesta za titulem: MS Vídeň 1996 (1996) (TV film)
Zbytečně dlouhé, navíc pracující s velmi malým počtem kamer při opakovaných záběrech.
Vlk z Wall Street (2013)
Perfektní jízda na vlnách vrcholného kapitalismu.
Šťastní to lidé: rok v tajze (2010)
Vida, ono to jde i bez facebooku!
Hrdinové pod maskou (2012) (TV film)
Asi nejhorší ze Zárubových dokumentů. Těžko se něčeho chytit, ale postavit celé dílo na pocitech brankářů nejde.
Lásky čas (2013)
Moc hezká pohodovka s dobrými herci a chybějící překvapivější pointou.