Ouwen

Ouwen

Kaniel Outis

okres Trutnov
There's nothing to see here. And nothing gazes back at me.

LinkedIn: 0000000000

46 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 9 17 24 32
    • 9.12.2018  13:06
    Poker Night (2014)
    **

    Greg Francis by toho měl točit víc, pač je šikovnej. Ale radši bych se obešel bez zdejší nepřehledné akce. Od filmu jsem si sliboval inteligentní, psychologickou a zábavnou hru se psychopatem. A jediný co mě skutečně bavilo, tak flashbacky s tim psychoušem a jeho místy vtipné monology. Audiovizuálně je to parádní, herecké osazenstvo slibovalo hodně. Ke konci mi to přišlo celé už absurdní a překombinované. A ani mě nebavila žádná historka těch policajtů, ještě když se tam všichni chovaj jak dementi a né jako někdo, kdo má nespočet zkušeností.

    • 8.12.2018  20:39
    Vetřelec (1979)
    **

    "Či-či, či-či, či-či..." kolega z práce to považuje za svůj asi druhej nejlepší film. Já si sliboval klaustrofobické sci-fi, kde mě napětí pohltí a od atmosféry nebudu stačit dýchat. Nyní mi řekněte, proč bych se měl ale starat o hlavní postavy, které tam absolutně nedbaj na nějakou logiku? A co hůř, kor když postavy kompletně rezignují na strach. Jsou ploché, absurdně se vystavují nebezpečí a mě tohle otravovalo. Vlastně mi to po všech stránkách připomínalo moderní alien horor "Life". Má to naprosto stejný prvky, kterými pohrdám. Ze samotného Vetřelce fakt jde strach a vzbuzuje respekt, je to audiovizuální špička (i když střihy mi místy přišli nevhodně zvolený) a nepopírám, že Alien jest inspirací pro samotný rozkvět žánrů, které charakterizuje. Neříkám, že se jedná o přeceňovaný film. Ve své době to byla naprostá pecka, ale scénář zestárl nekompromisním způsobem. Nevadí mi "slow burn" filmy, minimalistické, které vsázej na atmosféru, na úkor gore. Bohužel, Alien nejenže trpí otravným chováním postav - na informace mi film nepřišel moc výřečný. Zrod Vetřelce, jeho vývoj a všechno kolem toho, je potlačený do pozadí a přednost zde má fenomenálně zdetailovaná kosmická loď, která však bohužel slouží jako kulisa. Jako film to není žádnej odpad, na 11ti milionovej projekt to vypadá nádherně. Ale rozhodně né temně, depresivně a klaustrofobicky. Má to veškeré prvky, kterým se vyhejbám u hororu. Vlastně jsem ani jednou nepocítil strach a necítil jsem se nekomfortně a to je u takového filmu zásadní problém.

    • 4.12.2018  01:08

    Jéééééééééééé, to byla nuda. Totálně nezajímavá režie, bez energie, života. Veškeré rozhovory jsou úplně pomalé, snad s každým s kym hlavní týpek volal, kvákl dvě, tři slova a pořádnou větu z těch lidí dostat se jevilo jako nadlidský úkol. Myslim si, že kdyby tohle točil Greengrass, kde by vlastně uplatnil svojí dynamicky-charakterní režii, mohl to bejt prvotřídní film. Neříkám, že Cedergren nehraje přirozeně, ale režisér nekompromisně absentuje v energetické režii. A to mám podobně založené filmy rád.

    • 30.11.2018  14:24
    22. míle (2018)
    odpad!

    Pro příště bych Berga poprosil, aby se nesnažil imitovat nestravitelný styl Zelené Trávy. Můžete si říkat co chcete, ale tenhle styl rozklepaný akce na mě bude vždycky působit uměle. Iko Uwais nemá co hrát a bitky má tak nechutně, ale fakt nechutně prostříhaný. Za poslední dobu, co jsem viděl několik akčních filmů, si nepamatuju žádnej, co by měl tak DEBILNĚ nasnímanou akci. Berg selhává v režii a dvojce stříhačů se skutečně vyznamenala. Při té bitce proti dvoum ženskejm, proti kterejm se rve Mark s Ikem jsem si ani nebyl jistej, kterej z nich je vlastně nyní v záběru a bitka v té laborce je absolutní parodie. To ani nemluvim o fightu proti přesile, co Iko má. Absolutně, ale absolutně zde chybí cit a zejména návaznost záběru - něco ve smyslu, že Iko se sebou křápne o zem, STŘIH a jinej úhel kamery a stojí na nohou a mlátí týpky. Koho tohle baví sledovat??? To, že je film Rko je sice hezký, ale absolutně to neobhajuje tu nezodpovědnou režii. Ono vlastně i dialogy jsou točený rozklepanou kamerou a divně prostříhaný. Neustále se skáče z jiný scény do jiný a film by se dal charakterizovat jako nekompromisní chaos. Žádná z postav mě navíc ani nezajímala - kompletně zde postrádám nějakou jejich hloubku a charakterizování. Nic takového zde není. Bylo mi fakt nevolno a je absolutně nepředstavitelný v mém případě dát tenhle film na jeden Zátah ;-) menší poznámka na závěr: Lauren Cohan je sice kočanda...ale když tam Ikovi vypráví, že by vzala kladivo a pilku a "rozmrdala by ho na sračky" a Iko si tam sedí jak pán....jsem se musel strašně moc smát a totálně to pro mě zabilo celej film.

    • 29.11.2018  14:50

    MOŽNÉ MALÉ SPOILERY: Po nějaké době pořádnej akční film, kterej netrpí nepřehledným střihem a kde skutečně z akce něco cítím. Podrobně se pokusim rozebrat jednotlivé akční scény: souboje jsou absolutně prvotřídní. Špičková choreografie, dynamika, kontakt, bez zbytečné hudby. Je jich docela dost, ale klidně bych těch bitek uvítal trošku víc, na úkor té velkolepé akce. Přestřelky jsou zklamáním: jednak jsou nepřehledné a kompletně absentuje Rko. Což mě teda osobně mrzí, protože dřív se běžně akční filmy točily s krví běžně. Tohle není upgrade a doufám, že se tvůrcům do dalšího dílu podaří vyvarovat tomuhle nesnesitelnému syndromu. Přestřelka v těch tunelech byla fakt špatná, nepřehledná a chaotická. Honička v autech a na motorce, jako kdyby vypadli z GTA. Adrenalin v těchto momentech šrotoval naplno. Ještě víc mě bavila sem tam pěší honička, kde Cruise sprintuje na úplný maximum - škoda, že tady Rob Hardy nepodpořil s kamerou jeho úžasný jumpy, přál bych si to vidět z jiného úhlu. Skok z letadla patří mezi ty nejúžasnější scény co film nabídne - vlastně co celá série nabídla - žádnej střih, perfektně nasnímané, ikonická scéna. Blbnutí s vrtulníkama mě spíš pobavilo, než že by mě nadchlo, ale způsob jakým Cruise vrtulník získal taky u mě zlidověl. Co se týče humoru, výrazně vymizel, ale méně je někdy více. Benji hláškuje každým dialogem, jako komediant je super, nejvíc mě však potěšilo, že se nesnaží bejt vtipnej za každých okolností a vyjadřuje se i často na úrovni. Neskáče nikomu do řeči, jeho postava i kolikrát chybuje a skutečně si mě tady získal. Cruisův Hunt dokáže i kolikrát projevit emoce a scénu s policajtkou považuju za nejdůležitější pasivní moment celý série. Přiznám se, že jsem si kolikrát pletl jména a těch pár postav - předně hlavní ženské duo, některé twisty jsou až moc úsměvné, ale třeba trik s maskou jsem neprokouknul. Henry Cavill je sice elegán, ale celou dobu má kamenej výraz a jedinej dialog co si od něj pamatuju; "I am Walker". Trošku mi lezli krkem i náhody a náhodné teleportace postav na určitý lokace, jen aby se děj posunul dál. Ale napětí místy fungovalo. Ani chvíli jsem se nenudil, ovšem vyloženě nadšený jsem byl jen během soubojů a toho seskoku z letadla. Audiovizuálně je to samozřejmě špička. Místy mi film v mnoha detailech přišel prázdný, nedotažený a chybí tomu vyloženě něco skutečně ohromujícího, co by to povýšilo na novej level. Absence Rka je kurevsky znát a McQuarrie místy selhává během akčních scén. Každopádně jsem jinak spokojenej a vim, že když se mě někdo zeptá na kvalitní americkej akční film, zmíním MI - Fallout. Díky Cruisovi, že se snaží odezvdávat absolutní maximum do svejch rolí.

    • 25.11.2018  16:58
    Avatar (2009)

    V televizi to dávali. Musim se přiznat, že něco tak umělého si nepamatuju. Absolutně nulové fyzično z akčních scén, audiovizuálně to šlo mimo mě, tyhle filmy jsou pro mě nesledovatelný a představa, že na to čumim celé tři hodiny je mimo realitu.

    • 23.11.2018  21:22

    Souhlasim, že ani jeden díl (ten nejnovější jsem neviděl a asi i vynechám) nevyužil potenciál námětu naplno, ale dvojka mi je při nejhorším nejvíc sympatická. Celej film totiž táhne buldočí Frank Grillo, kterej své postavě dodává nepatrný nádech Punishera - nemluví, je po zuby ozbrojenej, v akci absolutně nekompromisní a profesionální. Akční scény jsou fajn, rozhodně nejlepší je v momentě, kdy Frankovi hrábne a během momentu vystřílí několik zabijáků - bylo to perfektně prostříhaný, dynamicky zkamerované a Rko mi hladilo duši. Škoda, že se zde prakticky nevyskytuje žádná stealth akce, prostor pro ní byl fakt velký a taky bych byl radši, kdyby i ta stopáž byla kratší a celé to nalajnoval jen pro příběh našeho "anti-hrdiny", kterému by dělali problémy jak vládní složkyy, tak i pestrá banda psychopatů, která se zde snad ani nevyskytuje. Spokojený jsem, ale nadšený fakt ne a ta neúplnost originálního námětu skutečně zamrzí.

    • 14.11.2018  20:35
    Clou - Island Sun (hudební videoklip) (2005)
    ****

    Wow. Netušil jsem absolutně vůbec, že tenhle track mého dětství je vlastně od čechů. V porovnání s tim, co vzniká dneska, v podobě Slzy a podobnejch popovejch rakovin, mixnutý s primitivním hip hopem - jest Clou světová parta. Skutečně, produkce písničky "Island Sun" je hutná. Basa je hodně slyšet, což mě fakt potěšilo, Lukáš má solidní clean vokály, i zvuk činelů a bubnů není utopený v mixu. Kytara má fajn riff a doluje solidní melodii. Text je úplně v pohodě. Mastering písničky je dostatečně hutný a však, i dost špinavý. Normálně jsem se i rozbrečel štěstím, při zjištění, že tohle je od český partičky, kde slyším stravitelný crossover mezi punkem, hardcore, popem a rockem. Island Sun je výborné post-hardcore.

    • 1.11.2018  18:45
    Donekonečna (2017)
    ****

    SPOILERY: Pro mě jednoznačně to nejlepší, co dvojce Benson feat Moorhead vytvořila. Překvapila mě návaznost na jejich Resolution a jsem rád za camea obou hlavních hrdinů z toho filmu. Velkým mínusem jest, že Moorhead s Bensonem jsou velký neherci, takže se docela museli dostat do svých rolí, ale ke konci už působili přesvědčivě. Závěr potěší solidníma efektama, dostatečně vysvětlenou pointou a je strhující a emocionální. Audiovizuálně rozhodně jejich dosavadní strop. Nechybí ani několik skvostných twistů z Resolution. Rozhodně se stávám velkým fanouškem této dvojce a budu nadšeně očekávat jejich další nadšenou pecku. O Endless oba tvrdí, že je to jejich nejosobnější film a děkuju moc za jejich lásku k filmu, kreativitu a upřímnost.

    • 1.11.2018  17:13

    Prostě stejně dobré, jako jednička. Nechybí ani emoce, nespočet dvojsmyslných vtipů, nějaká ta myšlenka a over top absurdní díly. Dokonce kamera se mi zdá kreativnější a nespočet scén a gagů se stalo ikonických..."NO THIS IS PATRICK!!!". Samozřejmostí je, že jsem se i dusil často smíchem, pořád tam hraje příjemná hudba a každej díl mimořádně nápaditej. Je to stejně dobré, jako první série a žádnej pokles jsem nezaznamenal.

    • 28.10.2018  02:27
    Spring (2014)
    ****

    Spring rozhodně není hororem. Začneme tim, že kamera je až...lehce umělecká, projevuje se to na vizuálu - není vyloženě skvostný, ale rozhodně pastvou pro oči. Prostě se na to dívá příjemně. Jen občas mi trošku vadilo použití ruční kamery, ale to je detail. Hlavní hrdina je sympaťák s troškou rebelství a škoda, že Britské duo magorů s nim nezůstalo déle. Je i fajn, že se má Taylor Pucci s kym doplňovat - Nadia Hilker se mi vzhledem moc nelíbí, ale jejich chemie je výborná, probíraj fantastický témata a skvostný, filozofický dialogy, až jsem místy nestíhal hltat každé slovo. Pokud dojde na onu hororovost, masky, gore....gore tu není. Masky a ty hororovější prvky dokážou solidně vyděsit a je zde dokonce i jedna fantastická lekačka ke konci. Prostředí Itálie je navíc příjemně refrešující a je zejména znát, že režisérské duo svejm filmům dává duši, cit, charisma a hlavně je baví točit. Rozhodně nevyhledávám romantický sci-fi filmy, posledně co jsem takového viděl před pár lety, Comet a dál si nic nevybavuju. U tohohle filmu se však přiznám, že bych se dokonce i obešel bez toho mysteriozního/hororového prvku a obstálo by to u mě dokonale, jako alternativní slaďárna. Místy je to přeci jen trošku delší, na druhou stranu chválim "objasnění" kolem toho mysteriozna a jak logicky, přehledně a nenásilně mi jsou informace kolem toho všeho interpretovány. Už se těšim na údajně jejich nejosobnější film The Endless. Přiznávám se však, že Resolution se mi přeci jen líbil víc, přesto však můžu Spring doporučit náročnějším divákům, co maj rádi trošku alternativní indie Lovecraft s přemýšlivým scénářem, myšlenkou a talentovanou filmařinou - to zda se budete však bavit, je ale už čistě na vás. S otevřenou myslí, by to nemělo zklamat.

    • 28.10.2018  02:00
    Nicota (2016)
    **

    Trošku mě mrzí, že snad většina komentářů neustále zmiňuje jak je The Void poctivou, v opačným případě lacinnou vykrádačkou asi sto šedesáti osmi hororů a nedočtu se nějakou solidní rekonstrukci názorů proč se komu film líbil a nelíbil. Já si spíš myslim, že ty scénáře píše ten samej týpek, protože jsem se opět dočkal poctivé kolosální porce nelogických kolapsů a předvídatelných scén, (zejména když jde buchta sama pro ty medikamenty, zákonitě se něco musí posrat). Gore, lekaček, krve a podobných lahůdek sice zde není až tak moc, ale i tak mě to nebavilo. Příšery jsou asi skvostný, tyhle filmy však nejsou dělaný pro mě pravděpodobně. Opět se totiž spíš vsadilo na nějakou brutalitu, ale atmosféra, pocit beznaděje a zejména HOROR se nedostavil. Vůbec jsem se necítil sklíčený a zdeprimovaný, což je dost velkej problém u filmu, kde kolem nemocnice stojí asi padesát bílejch pláštů s kudlou v ruce a černým trojuhelníkem na xichtě a v nemocnici řádí sem tam nějaká příšera. Postavy klasicky na sebe křičej, nadávaj si, skáčou si do řeči, místo toho aby se uklidnili a podali si pomocnou ruku. Snad každej se tam vyjadřuje jako hulvát, až mi toho policajta bylo líto. Scénář dost kolísá taky v tom, jak moc vše ulehčuje té partě. Ještě při prvním takovém krvavém momentu jsem si vychvaloval realistické vykreslení policajta, kterej po použití služební zbraně to psychicky neunese a měl jsem přitom momentu nepříjemný pocit a na chvíli mě zavalila husina, ale když tam reagují na příšery bez nějakého strachu, respektu a jen řvou fuck, fuck, veškeré napětí o ně, se vytratilo. Musim pochválit fenomenální audiovizuál, ale opět, kvůli tomu na horory nekoukám. Vlastně to obsahuje veškeré prvky, kterými pohrdám u hororového žánru, jen je to říznuté nějakým mystičnem. První setkání s příšerou je navíc utopené stylem, že tam neustále bliká světlo každou vteřinu a není ani pořádně vidět, takže se pro mě tyhle momenty automaticky stávaj nesledovatelný a umělý. The Void bych mohl doporučit divákům, co maj rádi krev, obludy a 80's horory.

    • 28.10.2018  00:36
    February (2015)
    odpad!

    I přes lehké ambice režiséra a dost možnou pointu k závěru, hodnotim film jako nekompromisní odpad, protože se to nedalo sledovat. Proč bych se já divák měl starat o dění ve filmu, když má film až unavující, táhlé dialogy? Mě prostě přišlo, jako kdyby ani jednoho zdejšího herce nebavilo předstírat nějakou mimiku. Nevim, zda je to skutečností, že během natáčení bylo šíleně pod nulou, ale to neobhajuje podstatnější problém a to, že Perkins není schopnej vtisknout duši filmu a zejména absolutně nejzákladnější prvek, bez kterého žádnej film nefunguje: ZÁBAVU. Podobnej případ, jako u nedávného Hold The Dark. Místy se Perkins snaží o nějakej art shit, ale měl by si uvědomit, že s televizním, podprůměrným vizuálem to celé působí nepřehledně, tmavě, a především hnusně. A není to myšleno ani v dobrým: jindy mi levnější vizuál u filmu vyhovuje, mám radši když jsou psychologický strašáky fakt hororové a necítím se komfortně při sledování tohohle žánru. Tady to však ruší, protože jsou zde nekonečně dlouhé záběry na sníh a akorát vyniká ta nekonečně ubíjející nuda a jak hnusně obraz vypadá. Všiml jsem si, že Kirkwoodová s kamerou se snaží navodit pocity rámování, ale většinou je hlava postavy utopená v tom nejtemnějším rohu záběru a fakt nevim, co si z toho přesně mám vzít. Samozřejmě: pohrdám i stylem tohohle vyprávění, kdy se týpek zeptá holky na primitivní otázku a té trvá asi 2 minuty než odpoví "yes" a mezi tim čumí na podlahu. Soundtrack opět dokonale vydírá: viděl jsem v místním komentáři srovnání s mým oblíbeným lovecraft filmem, Black Mountain Side. Zmíněný horůrek měl však určitý přesah, nemusel vyvolávat na sílu pocity strachu, klaustrofobie, paranoii a psycha hutným, ambientním soundtrackem. Nemám nic proti minimalistický hudbě, ale zde každá scéna působí předvídatelně. Prostě se stačí soustředit na to, jak zesiluje a dá se bez problému připravit na to, že TEĎ A TADY se NĚCO odehraje. Black Mountain Side se navíc mohl opřít o dynamické dialogy, zajímavou tématickou plochu v podobě archeologie, trošku gore a sympatické obsazení. Tady máme pár pěkných holek, ale ..... hej, já na horory koukám, abych se u toho bál, né abych si vychvaloval jak hezký holky zde jsou. Problémem filmu není to, že se vlastně nic neděje - vadí mi, že i to nic režisér nikam neposouvá a každá scéna působí absolutně prázdně, nezajímavě a vyhořele, "díky" nic neříkajícím dialogům. No jo, nevim co má ve mě vyvolat rozhovor mezi brunetou a blondýnou, co říká aby si nedělala srandu ze smrti rodičů, když jí druhá odpoví, že krásně voní. Pointa?!

    • 26.10.2018  19:06
    Linkin Park: Until It's Gone (hudební videoklip) (2014)
    ****

    Rozhodně nejslabší článek u Hunting Party. I samotnej Shinoda říkal, že v porovnání s celou deskou, jest Until It's Gone nevýrazný. Je to věrné zvuku, na kterém LP postavilo kariéru - prostě elektronický nu-metal. Ale v porovnání s Mark The Graves, A Line In The Sand nebo Rebellion se jedná o masivní propad, protože zde tolik nevynikaj instrumentály, bubny Roba, basa a celková kreativita. Naprosto v pohodě bych Until It's Gone zaměnil s Victimized z alba Living Things.

    • 26.10.2018  19:00
    Linkin Park - New Divide (hudební videoklip) (2009)
    ****

    Výborný vokály, bez počítačovejch úprav a dýchání. Prostě oldschool jak se patří. Horší je to s instrumentama, kde jak jsem psal u Lost In The Echo - elektronické bubny nebudou nikdy tak kvalitní, jako ty realistické, což nám potvrdila kapela při písničkách jako Given Up, No More Sorrow nebo celá deska Hunting Party.

    • 23.10.2018  15:41

    Mistrovi Tjahjantovi by měl někdo vysvětlit, že nemá eliminovat schopnosti fighterů a měl by se naučit psát scénáře. Největší problém filmu, je minimum logiky, 70's feeling a nulovej cit pro natočení jednoho průměrného souboje. Z MMA technik jsem zde viděl asi čtyři a tim končíme. Co tohle mělo bejt? Ani jeden úder nezapadl na tělo, všechny souboje jsou pomalé, umělé a nemaj dynamiku. A zaštítit to gore po každým chvatu je už parodie. Souboje jsou dlouhé, unavující a u některých jsem si přál, aby to skončilo: nože, elektrické obušky a mačety zde fungují, jak se to hodí ve scénáři - jednou to schytá Taslim elektrickým obuškem do břicha, omdlí. V autě je schopnej bojovat dál proti policajtům, kteří ho ani nepřipoutaj aby mohla začít samoúčelná bitka. Poslat na dva lidi 50 neschopných idiotů s mačetama, zatimco dva profi zabijáci čekaj na chodbě, jen aby mohla začít samoúčelná bitka. Celé je to předem naprosto nalajnované, "nascriptované" a nezáživné. To, aby za Taslimem stálo 30 chlapů a chodili po jednom, se vidělo posledně snad ve filmech Bruce Leeho. Zbraně maj zaslepenou hlaveň a postavy zde inkasují asi dva tisíce řezných a střelných zranění, jen aby se na to podívali a bojovali dál. Co nějaká zranitelnost, únavnost, něco co fakt divák může cítit na těle? Proč bych měl bejt zhnusenej z toho, že se tam prořezávaj hrdla, když ty postavy na vše absolutně rezignují a jsou schopni bojovat dál? Gore tam je strašně moc, ale je toho tolik, že mě to až unavuje. Není zde ani jedno šokující gore, u kterého bych si to stopnul a chytal se za hlavu, jak geniální využití prostředí Tjahjanto poskytl. Režisérovi chybí cit k tomu natočit alespoň jeden průměrný souboj, v úzkých uličkách se naprosto ztrácí a neví, jakej úhel kamery má zvolit a tak jich tam je asi třicet šest na pár chvatů. Kameraman absolutně nepodporuje chvaty, celé je to až nechutně otupené, pomalé a nevýrazné. Myslim si, že zde nejenže chybí Gareth Evans, ale hlavně Yayan Ruhian, kterej dokázal choreografii dodat určitou náročnost, pružnost a moment překvapení. Audiovizuálně je všechno v pořádku, ale chybí nějakej hororovej soundtrack, kterej by sám o sobě vyvolával emoce. Tenhle komentář není nostalgickým vzpománím na Raid, ale je důležitý si položit otázku, proč současná režie není schopná se upgradovat na jeho úroveň. Protože Evans k akci přistupuje logicky, z jeho režie jde poznat cit, láska a hlavně NADŠENÍ pro akční žánr. Timo doluje nadšení pro slasher, ale akční filmy sleduju kvůli tomu, abych byl unešený z fantastický kaskadeřiny, choreografie a né krvavé lázně. Chybí zde logický kompromis mezi žánrama.

    • 23.10.2018  01:25

    Mám rád tyhle lovecraft horory, s nulovým budgetem a pár herci. Ovšem pointu zde absolutně nechápu. Že lidi jsou příliš ovlivňovaný televizí a novinama? Myslim si, že i herci jsou ještě v pohodě. Předně hlavní dvojce. Ale ta rodina..takový odporný rasisti, primitivové, vypatlanci a idioti bez charakteru, mozku, nějak jsem si přál, aby to tam celé vychcípalo. Což pravděpodobně není dobrý, obzvlášť u hororu. Ta blondýna je teda fakt rakovina a mít takovou sestru, tak se od rodiny distancuju na kilometry. Skutečně, ty postavy jsou fakt na hovno a rasistickej dědek tomu nasazuje korunu.

    • 22.10.2018  18:27
    Kurýr 3 (2008)
    ***

    Bitky maj stále skvělou choreografii, Jason Statham to táhne s charismatem a některé scény maj potenciál na to se stát kultovní, hlavně parkour s BMX. Horší je to s absolutně nezvládnutým střihem - pořád jsou souboje naprosto přehledné, ale jsou natočený divným stylem a nepůsobí tak dynamicky, kontaktně a zábavně jako předtim - myslim si, že problémem není kadence střihů, ale ta nesouvisející a trhavá rytmika. Chválim atraktivní námět, nádhernou Audinu a soundtrack. Miluju pihovaté zrzky, ale Rudakova je nesympatická, Knepper charismatickej záporák. Celkově to je ještě sledovatelný o proti pozdějším sračkám, co Megatrol vypotil.

    • 18.10.2018  13:13
    Linkin Park: Final Masquerade (hudební videoklip) (2014)
    *****

    Miluju to podkreslení těch bubnů a nástrojů. Chester si nepomáhá žádným autotune, dýchá skrz řádky a je to prostě Linkin Park. Kytara, bubny, basa a jemná elektronika na pozadí.

    • 18.10.2018  13:11
    Linkin Park feat. Kiiara - Heavy (hudební videoklip) (2017)
    odpad!

    One More Light je naprosto proti konceptu Linkin Park. Holt, Hunting Party naprosto propadlo, zbrojit proti rádiím a popu, devadesátkovým punkem, se dnes rovná kapitulace. Protože tenhle popovej balast je to, proti čemu je Guilty All The Same. One More Light nevzniklo protože to kapela chtěla, ale protože jim to nakukalo asi 40 dalších producentů, co se kolem toho motalo.

    • 17.10.2018  22:42
    Jak dopadly Kauzy Jaromíra Soukupa (TV pořad) (2018)
    odpad!

    Jaromír Soukup je nesnesitelný. Má naprosto mizernou slovní zásobu, postrádá charisma, jeho gestikulace se nedá sledovat a působí profesionálně nepřirozeně a primitivně. Je naprosto jedno o jakejch tématech mluví - všechno utopí v nekompromisní vulgaritě. Co si mám vzít z toho, že neustále recykluje fráze a veškerej materiál interpretuje, jako kdyby to byla pravda a nic jiného neexistuje. U toho svého pořadu, Kauzy, navíc přidal smích ze sitcomu, kterej se ozve snad po každý větě. Je to nesnesitelný, předvídatelný a dělá z lidí idioty. Já skutečně nemám nic proti tomu, když někdo poukazuje na problematiku vlády, morálky, bulváru..vadí mi, když se prezentuje problematicky, nemorálně a bulvárně. Vlastně je odrazem všech těch sraček a zatimco noviny se neprezentují vulgárně, tenhle týpek jo a tim pádem se všechen ten jeho obsah v tom balastu spláchne. Jaromír Soukup není primitivní. Není to hlupák. Ví, že lidi maj rádi drama. Ví, že lidi v česku neumí přemýšlet za sebe a bojí se promluvit - a proto se pro nich tyhle bezduché pořady stávaj až náboženstvím. Slýchat to, že Soukup se nebojí mluvit pravdu jako jediný, mi přijde skutečně omezené. Vadí mi i, že i přes určitou dynamiku, energetický projev - působí ta interpretace všeho možného, nepřehledně a především nuceně. Musim pochválit nervozní, instrumentální motiv na pozadí - ve spojení s tim, jak se prezentuje, to však celé působí ani né komicky, spíš to druhého vytočí, jak někdo takovej může sám sebe prezentovat tak sebevědomě a vážně. To mi chcete říct, že jeho jediná náplň v životě, je prohlubovat bulvár, politiky, kolektovat všechnu tu vatu a pak to shrnout v asi 50ti stejných pořadech? Dejme tomu, ale vadí mi, že celou tu umělost, strojenost a hloupost, reprezentuje jako autentickou, když má zaplacený komparz.

    • 14.10.2018  20:01

    Ujetá, psychopatická komedie, říznutá thrillerem a troškou toho krimi. David Hyde Pierce si to dává, předvádí zábavnej výkon, Clayne Crawford mu sekunduje jako charismatickej zlodějíček a když se na něčem shodnou, perfektně se doplňují. Pokud se ocitáme na párty, je to neutichající jízda - po hodině začne Nick Tomnay tasit zvraty a i když mi to přijde lehce nedodělaný, nemůžu upřít tvůrci lásku k filmu a díky kvalitním hercům a nepředvídatelnému ději, jsem se bavil královsky. Stálo to jeden meloun a dostal jsem víc, než u většiny předražených ptákovin. Snad Tomnay vydá ještě nějakej filmek, protože má evidentně talent a baví ho to. A po celou dobu hraje kvalitní soundtrack.

    • 14.10.2018  19:53
    Resolution (2012)
    ****

    Chápu, pokud to někomu nesedlo. Naprosto komorní konverzačka, lehounce říznutá paranoiou. Moc to nepůsobí jako horor - spíš jako atmosférickej, mysteriozní filmek, kde se jeden druhého snaží zbavit drog a přesvědčit ho o přístupu k životu. Souhlasím s tim, že celkové rozluzlení jest unikátní a je potřeba vnímat některé dialogy, týkající se "té záhady" a trošku se nad tim pak zamyslet, to cenim. Hlavní dvojce je sympatická, akorát bych lehce ubral toho "fuckování", protože dialogy jsou vlastně solidní a myslim, že bez těch vulgarit by to fungovalo líp. Film působí i nepatrně, dobrodružně, kde týpek prochází okolí a vyptává se lidí. Mám slabost pro tyhle minimalistický, atmosférický a nepředvídatelný "horory", které nestaví na vydírací hudbě, tuně špatných efektů, samoúčelných lekaček a nudného gore. Těšim se na další filmy Justina Bensona a Aarona Moorheada. // Podobně pojatý Black Mountain Side na sněhu a archeologií se mi líbil víc a děkuju J*A*S*M za doporučení.

    • 13.10.2018  19:15
    Apostle (2018)
    **

    Jedno z největších zklamání za posledních x let. Největší problém není v přetáhnuté stopáži, já nějak spíš očekával, že jí Evans naplní zajímavou mytologií. Důvod, proč se cítím tak ochuzený je i ve skutečnosti, že Evansův styl je jedinečný a za tim si pořád stojim - a však, tim že moc filmů nenatočil, očekávám v každým dalším plné nasazení. Je zde zbytečně mnoho protahovaných momentů - ať už je to Stevens, co skoro minutu kráčí ke kostelu, nebo "blind-sex" mezi dvouma mladýma, ve kterým nám nic neukáže a pointu tý scény absolutně nechápu. Navíc chronologie scén je strašně divná a nezachrání to ani výborný audiovizuál. Nebudu tvrdit, že prvotřídní, protože noční scény působí tak moc temně, že je toho málo vidět. Dalším problémem je totální ignor vůči postavám a celému prostředí. Co chválim, tak že exteriéry působí živě. Postavy mezi sebou komunikují, jsou součástí nějaké aktivity, ať už tam někdo věší prádlo, staví střechy.. prostě z prostředí se těží naprosté maximum. Horší je to s hlavní postavou, která za čtyřicet filmu poví asi deset vět a celá ta jeho cesta působí dost...nejasně, nevýrazně a ještě je k tomu pořád na drogách, takže tam se sebou pořád hází. Stevens má charisma, ale jeho postava je plochá, stejně jako každá jiná - takže ani solidní Sheen to neutáhne. O mytologii ostrova jsem se nedozvěděl nic. Největším zklamáním je i samotné gore - je ho absolutní minimum. Scéna s drtičkou trvá dvě minuty a nic jsem neuviděl. Vybavim si jedno prořízlé hrdlo, prostřelený břicho brokovnicí a trojici useknutých prstů - na tohle jsem jako čekal? Pokud dojde na akci, je to samozřejmě skvostný ty souboje, ale dochází to mezi vedlejšími postavami a ta hlavní je prostě odstrčená bokem. Nějakej souboj tu je, ale o tom to fakt není a proto absenci akčních scén nehodlám kritizovat. Hudba je geniální, ale jen napíná, napíná...a stejně se nic nestane. Apostle je absolutně nevýraznej, chladnej, odtažitej film a dost to připomíná styl Villeneuveho, kterej nedbá na postavy a špičkovým audiovizuálem snímá krajinu. Nepochybuju o tom, že Evans je schopnej natočit i strhující horor, ale příště bych poprosil nekompromisní řezničinu, když mi ani neobjasní nic o postavách a celá ta stopáž je jenom vatou. Chci si u jeho filmů rvát koule a vlasy z hlavy, né sledovat krásnou přírodu.

    • 10.10.2018  18:04

    MOŽNÉ SPOILERY: Myslet si, že Spongebob je určený výhradně pro děcka, je naprostá blbost. Ačkoliv se tam dějou fakt absurdní voloviny, samotný základ postav je spíš smutný. Spongebob je "hlupák" s děckým "syndromem", kterého zneužívá Krabs pro zisk peněz, Sepiak je pesimista, sklíčený průměrným životem a má sen a touhu, stát se uznávaným umělcem, Garry, jež reflektuje povahu kočky (líná, provokativní, arogantní, inteligentní a starostlivá), Plankton, kterej je spíš zoufalec a žije osamotě a proto žije v nenávisti, nebo i Patrick má - i přes hloupé vykreslení, svoje momenty a dokáže mile překvapit. Snad každá vedlejší postava představuje, nám lidské vlastnosti a spoustu dílů ve mě vyvolalo emoce. Jako nejlepší díl považuju Jellyfish Jam - s medúzou tancovat do rytmu trance hudby, prostě nářez a tady musel rozpočet bejt utopený ve správných drogách. Dabing je v originálu naprostá lahoda a Garryho mňoukání je roztomilé. Nenudil jsem se ani chvilku. Ještě ikonický moment, byl tanec elektro-boogie Sepiaka, to jsem se dusil smíchem. Spongebob je ještě lepší, než kdykoliv předtím - důvodem jest, moje dospělejší vnímání všech postav a jejich osudovost, mixlá s psycho absurdnostmi a luxusní architekturou, toho městečka. Miluju ten lahůdkovej a až...námořnickej soundtrack. Spongebob je správná droga pro negativní nálady.

    • 2.10.2018  02:25
    Time Trap (2017)
    ****

    Mínusem jest spoilerodní název, občas divné chování postav a trošku bych chtěl konec více dovršený, dozvědět se co se všechno stalo, jak to teď chodí a tak dál. Né, že by ta partička mladých byla charismatická, ale jsou tam dvě sexy blondýny a jeden sympaťák. Pokud dojde na akci, se kterou jsem ani nepočítal, tak jsou zde solidní fighty s opičákama, kterých se zůčastní Human Predator. Audiovizuálně nápadité, bohaté, pestré a lehce barevné. Co mě fakt potěšilo: u spoustě filmů, které jsou říznuté časovým paradoxem, postrádám strukturu a logiku, se kterou se tvůrci neobtěžují. "Díky" tomu, že postavy příliš nerozebíraj časové paradoxy, to zde nepůsobí jako něco vycucaného z prstu, pouze spíš jako kulisa pro dobrodužství z jeskyně a hlavní partička pořád přemýšlí nad způsobem, jak se s tim vyrovnat a zachránit se z nory a to mi přišlo super. Divák ví, to co hlavní postavy a díky té touze, pouze a jenom přežít, to celé působí dynamicky, napínavě a hlavně to vtáhne do dění. Kameraman Mike Simpson je talentovanej frajer.

    • 1.10.2018  23:47

    POINTA?! Nuda na zimě. Absolutně odtažité, totálně to sere na diváka. Něco tak chladného jsem opravdu dlouho neviděl, skutečně, při té nekonečné délce jsem měl pocit, že zamrznul čas. Film, kterej postrádá duši, nadstavbu a je až příliš uhlazený. Nemluvim jenom o našperkovaném obrazu, bez emocionálních dialogů, kdy postavy akorát šeptaj, nejvíce zbytečné hlavní postavě, jejiž využití je naprosto nulové - ale i co se týče gore, které místní uživatelé vypisují, krom prořízlého hrdla a ustřelené půlky obličeje si tady fakt nic nevybavuju. Neutichající kalamita zbytečných scén. Nebaví mě koukat pět vteřin na to, jak se hlavní postavě boří nohy do sněhu a jak čumí neustále do blba. Asi deseti minutová přestřelka je průměrná, kde nejsou ani znát samotné průstřely a není zde absolutně nic atraktivního. Prostě ten stejnej případ, jako u opěvovaného Revenanta. Nuda na sněhu, bez pointy. Saulnier asi myslí na nějaké sošky, ale není schopnej vtisknout ani tu nejprimitivnější věc do filmu - ZÁBAVU. Jedinej, kdo mě zaujal a kvůli komu dávám hvězdici, je James Badge Dale a jeho charisma. Rozhodně nevim jinak co si mám vzít z filmu, kde blondýnka jako nahá, má na palici divnou masku a pak se nechá škrtit rukou Jeffreyho Wrighta. Asi jsem nepochopil tu velkou myšlenku, metaforu a farmaceutickej podtext za tim!

    • 22.9.2018  20:20
    Bazén (2001)
    **

    Je to trash, je to hloupost. Ale vrah mi přišel prostě.. "správně" ujetý a herec charismatický. Fajn kostým. Navíc originální prostředí bazénu je doslova delikátní, miluju indoor koupaliště. Rybková je sexy. A ještě ten wannabe hacker, nebo expert přes zámky byl fajn, zbytek postav mě nezajímal. Gore nějaké je, ale není to nic pořádného. Pár scén jsem nepochopil, naštěstí to jsou momenty, které nenarušují děj. X scén je zase komických, hlavně jak jedna buchta trénuje rekord pod vodou a bloncka na ní křičí. Scéna s tobogánem kultovní a může způsobit aj fobii z takové atrakce. Ale jinak tim, že bych tenhle film před lety neviděl, o nic bych beztak nepřišel.

    • 20.9.2018  23:43
    Vřískot (1996)
    ***

    U Scream jsem se nikdy nebál. A to, že je to spíš parodie, než nekompromisní slasher je důvodem, proč mě tenhle film nikdy nestrhnul. Hudební motiv je creepy, a některé dialogy, které vykreslují charaktery postav jsou zajímavé (hlavně jak reportérka hlavní postavě rekapituluje vraždu její matky s novou teorií). Gore zde je taky, ale nic nechutného. Scream jsem nikdy nepochopil. Českej dabing navíc vyspoileruje, kdo je vrah už při prvním hovoru, protože barva hlasu není příliš zkreslená. Postavy krom té sexy bloncky, mě nebaví. Záporáci jsou naprostý kreténi, kteří vraždí bez nějaké pořádné motivace a nejsou si ani jistí, proč to dělaj a to vysvětlování na konci v té kuchyni je komické špatným způsobem, že jsem se ani nezasmál a unavovalo mě to. A badass Sidney? Hahaha, ale já nikdy nebyl fanoušek takovejch filmů.

    • 6.9.2018  00:43
    Crazy Joe (2013)
    ****

    Absolutně chápu, místy rozpolcené hodnocení/komentáře mejch oblíbenců a jejich nejistotu, protože Redemption (ten název se mi zdá nejvíc přirozený a ideální), je fakt divný film, že ani nevim, jestli mě to skutečně bavilo. Tempo je pomalejší, ale stále dostatečně neutichající, takže jsem se nudit nemohl. Modrý filtr, deštivost a noc Londýna, spolu s jeho ruchem, temnýma uličkama, je refrešující a nechybí tomu osobitá atmosféra. Jason Statham hraje solidně, nechybí mu jeho specifické charisma a předvede se i v akci. Akce tu je, moc jí není, tři, čtyři souboje a pár úderů padne, potom nějakej výstřel. Souboje jsou kompletně realistické, s nějakou tou zlomeninou, kontaktem, dynamikou Statham eliminuje špínu z ulice a má až takovej.."Batmanovskej" feeling. Líbí se mi, že jeho postava má vlastní démony a i když jsou jeho motivace správný, dělá občas dost hnusné věci s plným vědomím a žal zapijí alkoholem, sarkasmem a sem tam tou bitkou. Jeptiška je roztomilá, taky není nějak extra svatá a vyrovnává se s vlastní existencí. Scénář mi ale přijde nedodělaný, byl zde prostor pro obří filozofické konverzačky, ale všechno mi přišlo jen tak naznačené, proto mě nestrhlo ani když Statham brečel - až finální scéna, kdy se vlastně vrací na začátek, ve mě vyvolala husí kůži. Redemption je divný film. Fakt že jo, mám rád tyhle přemýšlivé, melancholické a občas lehce filozofické bokobky mejch oblíbenců, ale když to srovnám třeba s nedávným Keanem (jiné téma, ale taky civilní, psychologické drama), není to až tak zásadní zářez a chybí tomu větší tah na branku.

<< předchozí 1 2 3 4 9 17 24 32
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace