Ouwen

Ouwen

Kaniel Outis

okres Trutnov
Regardless how life has turned out, inside I'll always be an outsider...

LinkedIn: 0000000000

45 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 9 16 24 31
    • 6.9.2018  00:43
    Crazy Joe (2013)
    ****

    Absolutně chápu, místy rozpolcené hodnocení/komentáře mejch oblíbenců a jejich nejistotu, protože Redemption (ten název se mi zdá nejvíc přirozený a ideální), je fakt divný film, že ani nevim, jestli mě to skutečně bavilo. Tempo je pomalejší, ale stále dostatečně neutichající, takže jsem se nudit nemohl. Modrý filtr, deštivost a noc Londýna, spolu s jeho ruchem, temnýma uličkama, je refrešující a nechybí tomu osobitá atmosféra. Jason Statham hraje solidně, nechybí mu jeho specifické charisma a předvede se i v akci. Akce tu je, moc jí není, tři, čtyři souboje a pár úderů padne, potom nějakej výstřel. Souboje jsou kompletně realistické, s nějakou tou zlomeninou, kontaktem, dynamikou Statham eliminuje špínu z ulice a má až takovej.."Batmanovskej" feeling. Líbí se mi, že jeho postava má vlastní démony a i když jsou jeho motivace správný, dělá občas dost hnusné věci s plným vědomím a žal zapijí alkoholem, sarkasmem a sem tam tou bitkou. Jeptiška je roztomilá, taky není nějak extra svatá a vyrovnává se s vlastní existencí. Scénář mi ale přijde nedodělaný, byl zde prostor pro obří filozofické konverzačky, ale všechno mi přišlo jen tak naznačené, proto mě nestrhlo ani když Statham brečel - až finální scéna, kdy se vlastně vrací na začátek, ve mě vyvolala husí kůži. Redemption je divný film. Fakt že jo, mám rád tyhle přemýšlivé, melancholické a občas lehce filozofické bokobky mejch oblíbenců, ale když to srovnám třeba s nedávným Keanem (jiné téma, ale taky civilní, psychologické drama), není to až tak zásadní zářez a chybí tomu větší tah na branku.

    • 6.9.2018  00:32

    Naprosto fenomenální akční film, kterej jen strádá v několika detailech, které jsou však subjektivní a veškeré negativity, jsou pro změnu palivem, pro nekompromisní dynamiku. Ale abych se přiznal: mám pocit, že jsem možná viděl kratší verzi filmu, protože si pamatuju SPOILER: nějakou scénu, kde byla havárka auta a Chanův tým tam zrovna zasahoval, což mělo interpretovat nebojácnost, charakter a skill jeho týmu. Jenže při aktuální rekapitulaci jsem skočil do rozjetého vlaku a mám pocit, že mi něco uniklo, nebo jestli to bylo z jiného filmu? Každopádně, tohle byl jeden z důvodů, proč jsem nepocítil nával emocí při vyvraždění týmu Chana ve skladišti - nestihl jsem si k nikomu vytvořit vztah - až Chenovi deprese, sebedestruktivita a žal, utopený v alkoholu a jeho odevzdanej charakter, jež se potácí otrávený chlastem skrz noční uličky, mě totálně slisoval. Další věc, která mě krom chvilkového saxofonu v baru, neoslnila, je hudba a myslim si, že bych se bez ní obešel a trošku se snaží ty emoce z diváka vydírat. A pak klasicky občas nějaká nelogičnost, vyumělkovanost, nadimenzovanost nějakejch momentů, scén, prostě nic hrozného. Díky té neutichající dynamice a velkému počtu fenomenální akce, to vůbec nestihne nijak otravovat, natož kazit atmosféru - právě ty akční scény, ač jsou moderní a velkolepé, jsou opatřeny pořádnou kaskadeřinou, kde fyzično je pánem. Souboje maj úžasnou choreografii, jsou kontaktní a více realistické s výbušnou kadencí, Chan je brutální mašina a má vyrovnané oponenty, v podobě Tseho a Daniela Wu. Škoda, že právě Daniel Wu nedostává šanci v akčních filmech, jeho seriál Badlands je na můj vkus až příliš umělej. Potěší i pěkný ženský, vtipnej "parťák" Chana a nespočet originálních nápadů - rozložení a složení pistolí, ikonické krocení autobusu, fight v hračkárně - jedinečné akční scény, které představují vrchol žánru a jsou výborně zrežírované. New Police Story patří taky mezi první filmy, které jsem s Chanem viděl a proto taky funguje nostalgie, vim že už roky zpátky, mě tahle HK řezničina fascinovala. Napětí nenechává vydechnout a nuda pro tenhle film, ztrácí existenci. Konečná scéna možná trošku vyumělkovaná, ale ta filozofie a pojetí mě nenechalo chladným a nějaká slzička padla.

    • 31.8.2018  22:22
    Condor - Série 1 (série) (2018)
    ***

    SPOILERY: Condor začal fantasticky - mohl se opřít o fantasticky zahranou hlavní postavu, která má rozum a charismatu na rozdávání. Když dojde na akční scény, jsou špičkově prostříhaný, krvavý, taktický, kdy se přirozeně doplňuje chutný mix a kvalitní balanc, mezi old-school režií a moderním vizuálem. Lahoda. Ze začátku fungovala každá dějová linka a scénárista byl ochotný mi vše vysvětlit, ať už ze strany klaďasů, či záporáků - největší problém nastal zhruba uprostřed série, kdy se nějakej chytrák rozhodl uhasit adrenalin a natáhnout to. Takže: mě skutečně nebaví sledovat, jak hlavní postava je maximálně DESET MINUT v jednom díle a jediný co dělá, tak SEDÍ, ČEKÁ, LEŽÍ a občas si zasprintuje. Vše se točí kolem něj, ale působilo to, jako kdyby zde byl navíc. Začne se rozebírat psychologie postav, které pro děj nejsou nijak zásadní - mělo to bejt naopak. A hlavní filozofie záporné strany? "Musíme zabít je, jinak zabijou oni nás". Condor měl sakra masivní ambice a potenciál na to, se stát elitní žánrovou zábavou mezi špionama, totálně však vyprchala munice a začlo se pálit slepejma. K čemu mi je pak ukázková filmovost, když se zde nic neděje a ani se ve finále nic pořádného nestane? A to ani nechci rozebírat prvotřídní neschopnost profesionálních zabijáků, či samotného Big Brothera, kterej má oči a uši všude a není schopnej lokalizovat Joa, kterej běhá od baráku k baráku. Člověk prostě čeká na nějakou důležitou interakci hlavní postavy, či že se nějak potřebně začlení do průběhu děje, ale to až v posledním díle a to mi přijde zatraceně málo. Těžko říct, jestli dám šanci druhé sérii.

    • 28.8.2018  19:38

    Tohle skutečně někoho baví?! Neustálá kalamita akčních scén, bez nějakýho smyslu? Každej týpek tam vypadá úplně stejně, nelze je nijak odlišit, akce je pouze průměrná. Z mého pohledu, může bejt technicky prvotřídní, ale na můj vkus naprosto chaotická. Přestřelky působí průměrně, protože zde absentuje nějakej pořádnej příběh, nějakej charismatickej týpek, co by ten film utáhl, nebaví mě pořád sledovat nonstop nekončící akci. Příště bych poprosil do těch sto čtyřiceti minut vtěsnat nějakou story, nebo je důležitější sledovat sprint vojáků ve slow motion?

    • 28.8.2018  17:51
    Noční hra (2018)
    odpad!

    Možná, kdyby to nepůsobilo tak uměle, nemělo to tak načančaný vizuál a nehrála tam banda nesympatickejch idiotů, co tam melou hrozný sračky, dalo by se to sledovat. Ani jednou jsem se nezasmál, po celou dobu jsem si spíš říkal "wtf" a totálně jsem nepobral o co tam má jít. Poslouchat hlášky o tom, jak mi umíraj spermie, jak moje žena spala s celebritou a mluvit o tom asi dalších deset minut pro mě nepředstavuje komedii. Selfíčka a jóga tomu nasazují korunu.

    • 28.8.2018  16:52
    Prodigy (2005)
    ****

    Tak překvapivě se mi na to dívalo víc než dobře, ani chvíli jsem se nenudil. Dialogy působí chlapsky, soundtrack dost dobrej a "díky" levnému vizuálu film působí až hororově. Postava profesionálního zabijáka je sama o sobě zajímavá, protože je to zároveň sadista, expert na bojová umění a nože, profík přes bouchačky, používá noční vidění a kabát. Jde z něj strach už jen tim, když se o něm mluví. Akce je málo, dvě monumentální přestřelky, na začátku a na konci. Působí dynamicky, živelně a intenzivně, nechybí ani chutné Rko a ani špičkové ozvučení. Pak je zde několik soubojů, tři hlavní a pár takovejch bezvýznamnejch, kde padne pár facek a ještě jedna honička na schodech, která je intenzivní. Souboje maj špičkovou choreografii, působí dynamicky, kontaktně a na tu práci s nožem, co tam Rains předvádí, je skutečně radost koukat. Horší je to se střihem, je občas zvolený nevhodně a sem tam špatně položená kamera, ale to jsou detaily. Z herců nikoho neznám, ale rovnou několik se jich objevilo v Hříšnici a svatí - to platí i pro prostředí, hlavně ten bar se objevil v následujícím filmu Kaufmana. Ale všichni to jsou sympaťáci, charisma nechybí tady nikomu, beztak nemaj moc co hrát. Děj mi přišel poměrně zajímavej, protože ho tvoří ta mytologie o tom Rainsovi. Kaufman je fakt frajer, za tak mizerný peníze, vyprodukovat takovej kus práce. Hodnotim vysoce kladně a odpouštim i ten příšernej kamerovej filtr.

    • 28.8.2018  00:04
    Kauzy Jaromíra Soukupa (TV pořad) (2017)
    odpad!

    Je to gauner. JE TO GAUNER, PROSTĚ TO JE GAUNER!!!

    • 27.8.2018  19:16
    Den poté (2004)
    ****

    Pravděpodobně jsem neviděl lepší, katastrofický film, kterej je především i tak skvostně komplexní, má zajímavej děj, průběh, nechybí tomu akce a pocit aktuálnosti. Není to realistický, ale vzhledem k tomu co se tehdy odehrávalo ve světě a jak moc ty témata, se kterými Nachmanoff s Emmerichem pracovali, to má určitý realistický podkres a proto film zaleze pod kůži. Skutečně uchvácený jsem byl však jen pohledem na zamrzlej New York. Katastrofy jsou vykreslený dobře, intenzivně, až nebezpečně/horově, podle mě se však tentokrát soundtrack moc nevytáhl a neladí to k akci, vlastně se mi líbil jen hlavní instrumentální motiv. Momenty, kdy svět čelí apokalypse, jsou po celém filmu, takže se pořád něco odehrává, navíc zde nechybí ani tornáda, ledové golfové míčky, záplavy, různé orkány..prostě lahoda. Všechno je to old-schoolově nasnímané, žádné kulometové střihy, epická kamera. Dennis Quaid je navíc frajer a celej film táhne, právě scény, ve kterých interpretuje předpovědi a možné události, patří mezi to, co mě nejvíc bavilo. Jen mi přišlo, že má příliš málo prostoru a ačkoliv má film dvě hodiny, celé to rychle utíká a přišlo mi to celé krátké. Potěší i herci ve vedlejších rolích, které znám z jiných filmů/seriálů, nějaká ta improvizace Gyllenhaala, prostě mi celé dění přišlo zajímavé, strhující, dynamické a dostatečně nápadité. Pocit skutečného survivalu se však nedostavil, nějaká nelogika či "ehhh" dialogy občas drhnou, ale díky skvělým hercům, šikovné režii a tuně informací, to jsou detaily.

    • 27.8.2018  19:05
    Na doživotí - Série 1 (série) (2007)
    ****

    Lewise jsem si oblíbil v Billions, následovalo psychologické, civilní drama o paranoidním schizofrenikovi, kde mě naprosto svým výkonem odrovnal a jeho charismatu jsem neměl pořád dost. V momentě, co jsem objevil Life, jsem "bez nadechnutí" skočil do dvou prvních epizod a byl jsem mile překvapen, občas i nadšený. Uprostřed série, když Lewis vysvětluje týpkovi, že nic ukrást nemůže, protože nic neexistuje, jsem se už musel skutečně smát, protože takové debaty jsou pro mě výživné a jeho jízlivej charakter je schopnej vyvolat nespočet emocí a vtipů už jen tim, že pojídá ovoce, či s nekompromisním sarkasmem demoluje svoje nadřízené, či dotěrný parchanty z vnitřního oddělení. Crews je vtipnej, inteligentní, s ojedinilým přístupem řeší případy, skutečně komunikuje s obětí či pachatelem a dostane se jim fakt pod kůži. Zároveň tomuhle charakteru nechybí ani síla, morálka a neotřesitelný cit pro spravedlnost. Díky výbornému scénáři, stylizovaným mrtvolám a nesmírně sexy Sarah Shahi, která ze svého parťáka, až...roztomile šílí, je Life originální, nápaditý, nadopován situačním humorem, skvostnými hláškami a zejména říznutý konspirační linkou, která však nemá příliš prostoru. Je ke konci znát, jak tvůrci až příliš urychleně řeší celé to pozadí (i když několik otázek zůstává), takže to docela zakční, začne se víc stříhat a příliš se šlape na tempo. Ovšem díky perfektně vykreslenému základu, se nejedná o takový propad dolů, takže na druhou sérii se nesmírně těšim.

    • 23.8.2018  01:08
    Upgrade (2018)
    *****

    Dám tomu ještě jeden film a zařadim Marshalla-Greena, mezi mé oblíbené herce, protože jeho mimika při projevování emocí je skutečně přirozená a strhující. Skutečně si nejsem jist jak na tom byl rozpočet, ale vykreslení budoucnosti, jeho fungování a architektura jsou vskutku povedené, navíc se film může kochat áčkovým audiovizuálem. Samotnej zvrat mi přijde předvídatelnej, ale konečná pointa je docela děsivá a to stejné platí i pro samotný konec filmu, kterej je sice svym způsobem happyend, zároveň ve mě vyvolal tim pojetím nepěkné úzkosti a docela mě vykolejil. Jinými slovy: je výbornej. Soundtrack disponuje nějakým charakteristickým motivem, jen mi hudba přišla docela upozaděná - co se týče akčních scén, zamrzí že jich zase není tolik, protože choreografie soubojů je skutečně skvostná, souboje působí sice strojeně, "loutkově"/až roboticky, ale to byl účel a právě ta chirurgicky přesná návaznost chvatů, mixlá s využitím všeho co je po ruce, mě skutečně bavila a Logan tomu dodává jistý odlehčený tón, vzhledem k jeho "WTF" mimice. Poslední fight lahůdka, hlavně na ty chvaty byla radost koukat. Horší to je s vizuálem. Myslim si, že OBČAS těch střihů bylo trošku víc, za to kamera dělá šílený voloviny a podporuje každej úder, úhyb a zákrok. Stefan Duscio se stává účastníkem všech soubojů a díky jeho šikovné práci a nápadům, jsou souboje opravdu originální. Samozřejmě nadopované chutným Rkem, takže o nekompromisní gore taky není nouze. A vlastně, i scény, kdy Marshall projevuje emoce, komunikuje s AI, nebo se snaží vyrovnat s osobní ztrátou, pro mě představují zábavu, protože je všechno kvalitně odmakáno a nenudil jsem se ani na chvíli. Na druhou stranu - pocit, že tomu chybí větší tah na branku, místy fakt znát je, ale takovejch filmů moc není a z rozpočtu bylo vytřískáno maximum. Upgrade mimochodem představuje nepatrný posun žánru, kdy se přirozeně a nenásilně, daří interpretovat zábavu, myšlenku a taky skutečnost, že tvůrce v čele s hlavním charismatickým borcem, tenhle projekt vyloženě bavil a dokud to bude bavit je, odnesu si z toho neotřesitelné pozitivní dojmy a pocit, že tohle musim šířit dál. "Není logický, aby si člověk takto sobě ničil život." - "To protože tvoje myšlení je jen plné jedniček a nul, za to naše mysl překypuje věcmi, které jsme za život posrali.."

    • 21.8.2018  15:33
    Linkin Park: Lost in the Echo (hudební videoklip) (2012)
    ****

    Nemyslim si, že Living Things je až takovej mimo žánrovej experiment. Odeberte metal a ponechte hip hop, podkreslený elektronikou, řízlej zpěvem a screamem. S elektronikou tahle kapela pracuje už od legendárního EP-čka, těžko říct, proč jsem měl v tomhle případě tak velkou averzi vůči modernější tvorbě, týhle kapely. Na rozdíl od ostatních, které se snaží znít s klávesama, popem a plochým nu-metalem jako Linkin Park - si tahle kapela krom poslední studiovky stále udržuje vlastní tvář, specifickej a charakterní sound a pořád jsou rozpoznatelný. Pípající klávesy, které podkreslují rap Shinody, scratching v breakdownu, kde Chester screamuje, klasicky tvrdé, sekavé riffy - všechno to reflektuje kořenovou tvorbu. Co mě taky mile potěšilo, že ačkoliv Lost In The Echo je pojatý více klasicky (intro/rapová sloka/refrén/rapová sloka/refrén/breakdown/refrén) a představuje hlavní singl, nemůžu upřít energii obou frontmanů. Mike konečně odložil počítače bokem a zejména pro tenhle track si nic nestříhá, obě sloky rapuje na one take a dýchání skrz každej řádek mě skutečně překvapilo. Pamatuju si dobu, kdy například na Forgotten (z Hybrid Theory), jeho fráze překrývali jiné a bylo to nepřehledné. Zde rapuje hodně energeticky, jako za dob EP, kde intonuje hlasem a má ho vysoce položený v muzice, výborná kadence a skvělé frázování. Chesterovi taky nemam co vytknout, sám nemá prostříhanej refrén, ale oldschoolově dýchá a pak si aj zařve. Nepomáhá si žádným autotune, ani konektorem. Takže Lost In The Echo je moderní, a však vokály jsou pojatý syrově, oldschoolově a dynamicky. Motiv klávesy je zajímavej a zavrtá se do hlavy tim, jak charakterní je. Moje jediná výtka je ve skutečnosti, že digitální bubny nebudou nikdy znít tak úderně, tak emocionálně a tak skutečně, jako ty nefalšované a ten metal zde přeci jen chybí, instrumentálka postrádá jízlivost, tvrdost a bez použití live instrumentů, působí né že nevýrazně, spíš dost osekaně.

    • 19.8.2018  15:08

    JCVD má prostě pořád neotřesitelné charisma a kvůli němu zde necham hvězdu, ale jinak je to amatérská, levná, nezáživná, katastrofální, odpadová sračka, kterou mistr Ross Clarkson ještě k tomu nekompromisně vymáchal v žumpě stupidní kamerou a zoomem a pak dva frajeři - Jakubowicz a Villena, kteří každou bitku prostříhaj na asi osmdesát šest způsobů a to ani nemluvim o pasivních scénách, které jsou taky nechutně střihlé. Misiorowski absolutně nezvládá režii, film má mázlej a ošklivej audiovizuál a příšerný triky. Jeden z nejhorších Van Dammových filmů.

    • 19.8.2018  14:36
    Sinsegye (2013)

    I když to má špičkovej audiovizuál a jednu působivou akci v podzemní garáži / ve výtahu, nějak mě to nechalo chladným a nedokázal jsem se na děj upoutat. Napětí jsem pocítil jen chvilkové, občas jsem se zasmál nad nějakou hláškou, během pár dní však na New World zapomenu. Nedokoukáno.

    • 18.8.2018  16:12
    Máš ji! (2018)
    ****

    Místy solidně absurdní, sem tam umělé, občas "cheesy", ale především zábavné, pestré, barevné s prvotřídním soundtrackem (hned dva songy z Gta San Andreas mi udělali radost). Skvělý herci, Hannibal Buress mě bavil se svým matematickým humorem, Renner si svojí roli až ďábelsky užívá a každá postava je něčim zajímavá. Jsou tam i pěkný ženský. Akční scény jsou vysoce kreativní, nejsem fanoušek slow motion - ale tady to šéf Tomsic vychytal a bylo to nápadité. Honičky jsou navíc plné kaskadérských kousků, fyzična a jsou šikovně nasnímané, takže prostě jedným slovem nářez. Překvapilo mě, že je film podle skutečné události. Pokud má "Tag" nějakej problém, tak klasickej komediální amíckej syndrom, kdy se nedaří přirozeně naroubovat emoce a určitou myšlenku, takže tohle opět neladí. Jinak jsem si film ale užil a byla to zábava a to mi ke spokojenosti stačí.

    • 18.8.2018  15:08

    Ačkoliv jsem se bavil opravdu skvěle, film ve mě VŮBEC nevyvolal žádné úzkosti, deprese či něco, nad čim bych dlouho přemýšlel. Herecky je to odehraný výborně, soundtrack parádní, dialogy fajn a velmi mile mě překvapilo, že je zde na pozadí nějaká dějová plocha, kde se hlavní postava pohybuje na tenkým ledu. Je to však pojatý mírně komediálně, místy lehce - JENOM lehce muzikálně, ale vůbec né depresivně, což je důvod proč nedávám plné hodnocení. Od těchto filmů s podobným námětem totiž chci i něco víc než jenom zábavu.

    • 18.8.2018  15:03
    Gieokeui bam (2017)
    ***

    SPOILERY: Já naprosto chápu, pokud si někdo stěžuje na logiku, konstrukci příběhu, zvraty. Je to o tom přistoupit na pravidla filmu a mě ani tak samotná pointa nevadí a i zvraty bych akceptoval, mám však problém s logikou, která dostala pořádně na prdel v tom flashbacku v bytě. Když vás totiž pronásleduje mladej týpek s nožem v ruce a žadoní, aby jste neřvali a že chce odejít, přitom vám je v patách, přišlo mi to kurevsky komický a až debilní. Totálně to rozbilo, do té doby jinak kvalitně promíchaný thriller, říznutej akcí a hororovým, až Hitchckockovým feelingem. Já jsem totiž doufal, že po odhalení toho o co tam jde, to bude v závěru pojatý jinak a postavy se vůči sobě víc otevřou, ale zůstalo to pouze na povrchu. Chválím úplný konec filmu, kterej je klasicky Korejský, nekompromisní a bez happyendu. Akci tvoří jen pár pěších honiček, občas nějaká bouračka - opět, klasicky Korejské, takže adrenalin, pot a fyzično tryská na diváka, takže v tomhle si Korejci opět splnili standart. Herecké obsazení je kvalitní a nechybí ani solidní vývoj všech postav. Kdyby scénárista nezadupal k závěru logiku, tak bych byl emocionálně vyždímaný, takhle mi to v závěru přišlo nijaké. Musim ještě pochválit jednu lekačku z první čtvrt hodiny, ta mě fakt dostala. Takže jo, je to kvalitní řemeslo, ale na můj vkus v mnoha ohledech nedotažený. Chválim pointu, herecké výkony, ale nelíbil se mi průběh a rekonstrukce událostí.

    • 18.8.2018  12:33
    Kocour Bob (2016)
    ****

    Při každý scéně s kocourem jsem se rozplýval nad jeho roztomilostí. Ten celej film skutečně táhne, né že by herci byli špatný, ale celkově mi dialogy nepřijdou moc dobrý, postavy tam probíraj divný věci, spíš mi přišlo, jako kdyby to byla pouhá kulisa pro kocoura, aby se mohl vyřádit. Hlavní herec to však zvládl dost dobře, chybí zde však pořádná drama, protože to nejhorší období je interpretováno stylem několika scén, které jsou za sebou rychle prostříhané, takže se do toho nejde tolik dostat. Prostě mi to přišlo prostříhaný, aby se film dal charakterizovat jako rodinný. Cenim však skutečného Jamese, kterej po úspěchu v životě, se začal starat o zvířátka na ulici a o lidi bez domova a přeju mu ať se mu daří.

    • 4.8.2018  10:40
    Keane (2004)
    *****

    Úplně civilní film, kterej je postaven na třech hercích. Samozřejmě výborný Damian Lewis, kterého mi bylo líto. Celou dobu jsem si říkal, jak člověk, kterej trpí samomluvou, těžkou paranoiou, a schizofrenií, je schopnej sám se sebou vůbec žít. To dění je navíc dost nepředvídatelné - vzhledem k tomu, že divák netuší, zda on neudělá nějakou stupidní volovinu. O to víc člověk s nim pak soucítí, když zjistí, že v nitru je to vlastně sympaťák. Ten "nejasný" konec neslibuje moc přízně do budoucnosti. Po skončení filmu, jsem dost přemýšlel nad tou samotnou postavou, jak vlastně jeho zmatený život může vůbec pokračovat?! Není zde ani žádnej soundtrack, jen ruch projíždějících aut a aglomerace. Skutečně mám rád, pokud můj oblíbenej seriálovej herec, má nějaké béčko, či upřímnou bokovku k tomu, aby mohl předvádět herecký koncert. Keane je těžší film i v takovém žánru, protože zde není žádná ikonická melodie, žádný fešný audiovizuál a kamera po většinu stopáže snímá Damianův zmatený kukuč. Není zde prostě vůbec nic, co by se běžnému, konzumnímu divákovi mohlo líbit.

    • 3.8.2018  10:15
    Seal Team 6 - Série 2 (série) (2018)
    ****

    SPOILERY: Přijde mi, že druhá série ač má o dva díly navíc, není úplně doladěná. Je znát, že dochází i prachy a tak třeba exploze nepůsobí velkolepě, celkovej děj se rozjíždí pozvolna a dupne se na to ke konci, proto mi finále přišlo zbytečně urychlené. Akční scény jsou víc střihlé, méně přehledné, ale pořád fajn a taktické. Pár novejch postav jsem si oblíbil hned, třeba Trevora. Občas funguje i nějaká ta psychika postav a napětí. Konec mi nepřijde moc dobrej, není to ani happyend, ale vzhledem k tomu, že další série nebude - tak tenhle cliffhanger mě vyloženě nasral.

    • 1.8.2018  22:47
    Blade (1998)

    Nějak nerozumim tomu hodnocení, já film nedokázal sjet celej. Je to úplně umělé, chladné a podkreslené katastrofální režií. Souboje maj až příliš uhlazenou a taneční choreografii a jsou dost nepřehledné. De Sande, frajer s kamerou neustále třese, zoomuje, pohazuje a stříhač Rubell na jeden chvat je schopnej nabalit aj šest střihů. Zejména souboj na meče se prostě nedá sledovat. Chvaty pak působí příliš uměle, protože týpci odlétávaj x metrů. Přestřelky jsou absolutně stereotypní. Mě fakt nebaví sledovat hlavní postavu či jeho parťáka, jak stojí na místě, upíři nabíhaj a kosí to. Samozřejmě je to i opět nechutně střihlé. Zbraně postrádaj efektivitu, protože vidět antropoložku, která je běžná civilistka, jak střílí ke konci z brokovnice, která nemá zpětnej ráz, mě vyloženě pobavilo. Jelikož ani příliš nefunguje zranitelnost postav (Blade je řízek, chápu) ale třeba právě ta parťačka, která si ani neláme hlavu z toho, že kolem upíři lidem zakusují krk a málem přišla o život..nefunguje tu vůbec žádnej strach, není to ani nijak temné a musel jsem to protáčet, takže nebudu hodnotit.

    • 1.8.2018  17:36
    Slídil (2014)
    ****

    Bylo mi jasný, že si k hlavní postavě nevytvořim žádnej vztah, protože je to prostě sociopat. Co jsem však od filmu chtěl, tak pochytit zápal z Gyllenhaala, neustálej proud zábavy a fajn režii. Všechno jsem dostal a i něco navíc. Například ke konci fenomenálně ozvučenou, krátkou přestřelku, která vyústí ve špičkovou automobilovou honičku, jež je podkreslená skvělým střihem, lahůdkovými bouračky a má i šokující zakončení. Téměř celej film se navíc odehrává v noci, takže vynikaj neony, xenony, světla a krása Los Angeles. Nespočet pěkných záběrů na město jsem si našel. Gyllenhaal navíc si užívá svojí roli na maximum, má nespočet výborných a i místy aj vtipných dialogů a je to jednoduše magor. Né, že bych mu fandil.. ale s tim nebezpečným smíchem a zápalem si mě získal a trošku jsem mu to celé i přál ;-) konec je pak docela děsivej a taky mě pobavil. Pátou hvězdici nedávám, protože mi to celé bylo nějak jedno, chybí nějaký ikonický soundtrack a chybí víc "WOW" momentů. Ale jako vytuněná guilty pleasure, které nechybí i tah na branku a působí atraktivně, to funguje na výbornou. A to je to co jsem chtěl.

    • 1.8.2018  17:29
    Whiplash (2014)
    ***

    Za málo peněz - hodně muziky. Zde to skutečně tak platí. A herci odvádí ukázkovou práci. Miles Teller do bubnů tříská, dokud z něj necáká pot a nezačne krvácet, Simmons si umí se svojí intonací zjednat respekt. Režie skvostná, takže každej moment, kdy se hrálo, bylo skvostem sledovat. Jenže zde skutečně chybí nad rámec něčeho. Hlavní postavě se nedá nijak fandit, protože působí chladně, arogantně a CHCE být středem pozornosti. Simmons mi zase pro změnu přijde jako totální psychopat, s primitivní filozofií a jeho povýšenost ho nutí k tomu, žít v přesvědčení, že to co dělá, je správný. Na těchto dvou to celé stojí. Největší problém je, že ani jedna z těch postav neprojde absolutně žádným vývojem. A ten naprosto hloupej, odseknutej konec, ze kterého jsem si nic neodnesl, mě vyloženě nasral a to solo ke konci ve mě nevyvolalo žádný emoce.

    • 1.8.2018  17:23

    Podobných filmů by mělo bejt fakt víc. John Hawkes si roli detektiva užívá, vizuálně oku lahodící a nechybí ani fenomenální přestřelky, s brutálními průstřely a epickým zvukovým podkresem. Je to chlapské, snaží se to vykreslit nějakej děj a případnej sequel si nenecham ujít. Pozornost získaj i ti dva profi zabijáci. Největší problém mám však s tim, že atmosféra je spíš laděná víc komediálně, nejde vůbec na dřeň a proto to působí, jakoby vlastně o nic nešlo. Jinak ale poctivé řemeslo, zábavné, zajímavé a místy solidně nekompromisní.

    • 26.7.2018  19:37

    Pár výhrad; závěr, podle kterého se objasní konečný verdikt o tom, zda se týpek provinil či ne, působí trošku uměle vykonstruovaně. Přál bych si, aby film na začátku sjednal přísná pravidla o tom co přesně se odehrálo a podle toho následně provádět rekonstrukci případu. Takto za pochodu vymýšlet informace je sice nepředvídatelné, ale né moc uvěřitelné. A pak mi zde chybělo plno argumentů při debatách, zejména když se křičelo, tak jsem měl tendenci doplnit některé dialogy já. Jinak je to minimalistické drama, herci jsou sympatický, plně uvěřitelný (z některých charakterů jsem byl nadšený / z jiných se mi zvedal žaludek). Henry Fonda dominuje se svým charismatem. Ještě bych mohl dodat, že když se rozpršelo a byl slyšet hukot deště z venčí, víc mě to přitisklo k ději. I přes všechny moje výhrady, má film velkej nad rámec a pro to v konečném výsledku slouží případ "jen" jako stroj, na rozebrání, pochopení, zamyšlení se nad skutečností, že nejde jen o případ. Jde o něco víc.

    • 26.7.2018  16:49
    Miliardy - Série 3 (série) (2018)
    *****

    MOŽNÉ SPOILERY: Co to s těmi seriály vůbec je, že třetí řada vždycky představuje jejich vrchol? Scénář je absolutně vyšperkovanej po všech stránkách, nadopován ohromnou kadencí hlášek a různých citací, či easter eggů na jiný filmy. Paul Giamatti na špici svých schopností a doluje ze sebe enormní emoce. Damian Lewis nenudí ani ve třetí sérii, působí svěže, plný energie a oba dva představují dominantní tahouny, se kterými je sranda, tak aj určitá dynamika - díky jejich charismatu a fantastickému scénáři, se daří vyšachovat nudu. Nyní stačí do toho vložit několik výborných vedlejších postav, jako Wagse, Wendy, otce Rhoadese, Taylor, Maffeho, Spyrose, či Briana, Iru, Olivera, či Adam DeGiulio a k tomu každá postava má svůj osobitej charakter - Wags, kterej je založenej vulgárním humorem a až sarkastickým podtónem, dominatní Wendy, sloužící jako pohon pro místní zaměstnance, Spyros jako šášo či právě Briana, kterej má výbornou slovní zásobu a je místy správně tvrdohlavej. Všichni z nich maj svůj život, své typické já a proto zde není nikdo navíc. Karty jsou aj rozdány způsobem, že přeju každýmu úspěch i za cenu toho, že padne jiná postava, kterou mám rád. Dlouho jsem nezažil dilema v tom, komu fandit. John Malkovich je příjemná posila. Soundtrack klasicky výbornej, interiéry lahůdkové a pestré, místy je to napínavé a fakt jsem se skvěle a upřímně bavil nad tim, jak je celkovej děj propojenej. Hodně se těšim na čtvrtou řadu, Billions je ukázková, pasivní, dramatická jízda, která funguje perfektně po všech stránkách.

    • 23.7.2018  11:50

    Viděno asi po padesáté a stále neomrzelo. Dokonce mě to místy překvapilo - co k tomu dodat, Kurt Russell je badass, výborně hláškuje, předvádí solidní kaskadérský kousky, zejména ten koš z dálky mě fakt dostal (není ani střihnutý) a na konci se záporákem má opravdu solidní bitku, která je kontaktní, dynamická, solidně natočená a luxusně zchoreografovaná. Pěkné odzbrojení nože, dobré chvaty. Nechybí ani kultovní scéna, kdy se hlavní postava seznamuje se svojí výbavou a pak se v šatně vyzbrojuje. Nejvíc se mi líbilo, že pro každou tu hračku našel v akci nějaké využití. Hlavní theme je prohnané tuningem a umocňuje epickej feeling. Buscemi si svého zmrda užívá a potěší nespočet WTF postav. Efekty jsou trashové, ale to je účel, zábava je přednější a to si Carpenter uvědomuje. Ten konec skutečně pobaví a nadchne :-) Escape From LA je naprostá srdcovka a kultovní klasika, možná to nejlepší z 90's, co jsem viděl. / Nejlepší scény jsou rozhodně TOP, např ta z basketbalového hřiště a pak surfing s rockovou instrumentálkou!

    • 23.7.2018  11:38
    Delirium (2018)
    *****

    Film má nespočet chyb, zejména vizuálních ale jinak se jedná o parádní žánrovku. Zase budu muset někde půlroku čekat, než dostanu originálně pojatý, psychologický thriller, říznutý hororem. Oldschool atmosféra je samozřejmostí, lekačky nepůsobí nuceně a Topher Grace je dostatečně charismatickej na to, aby si sám poradil. Sekunduje mu nádherná bruneta ve steelách (ta byla fakt kus) a ještě pár postav, které trošku okoření děj. Twist ohledně rodiny, hlavní postavy mě fakt dostal a bylo mi z něj nevolno. Rozhodně jsem s něčim takovým nepočítal. A taky bych nemohl žít jako hlavní postava. Kdy jen během spánku má člověk klid a hned co vstane, bez ohledu na to zda je den či noc, musí dny trávit tim, že se snaží vytěsnit psycha ze své hlavy. Celej film se navíc odehrává v pár interiérech a přišlo mi, že se z toho vytěžilo maximum.

    • 12.7.2018  19:18
    Linkin Park - One More Light (hudební videoklip) (2017)
    odpad!

    Pro mě osobně Linkin Park skončilo albem "The Hunting Party". Důvodem je skutečnost, že na tomhle albu naprosto absentuje celá kapela. Není tu Mr. Han, Bob, Phoenix ani Bred. Žádnej scratch, žádnej riff, žádný kytarový solo, žádné bubny ani kopáky, žádné klávesy. Jen autotune zpěv a nudnej rap. Booklet je taky naprosto příšernej a nic na tom nemění ani smrt Chestera.

    • 7.7.2018  19:33
    Every Time I Die - Map Change (hudební videoklip) (2016)
    *****

    K týhle kapele jsem se dostal díky "Beartooth", kdy jsem potřeboval podobně založenou kapelu, která disponuje s vokálistou, kterej je schopnej do screamu si vyrvat srdce a krvácet skrz perfektně ozvučené nástroje. Místní dva odpady nějak nechápu, protože já si klip vychutnávám. Every Time I Die je navíc kapela, která má hodně energické a infarktové live shows. Když k tomu přičtu špičkovou textařinu Keitha, jeho rozbitej screamo, exkluzivní barvu hlasu a pestrou paletu breakdownů, meziher, fantastický bubny i ostré kytary, dostanu skvělou emocionální a pestrou nahrávku. Ještě k tomu skutečnost, že "Low Teens" (jejich zatim poslední osmá studiovka), je považována za jejich vrchol a "Map Change" za jeden z nejlepších tracků. Lze pořád slyšet nefalšované emoce, energii, dynamiku a nápaditost, kdy si kapela nic neulehčuje a dokáže překvapit i na osmé desce - ruku na pytel, která kapela si udržuje tak "čerstvý" status?! Wanderlust zůstává mojí oblíbenou od týhle kapely, ale Map Change je výborná taky.

    • 2.7.2018  21:51
    Tiché místo (2018)
    odpad!

    Audiovizuálně to odpad rozhodně není, ale film je příliš minimalistický a tim, že jsem se soustředil, jsem zároveň trpěl. SPOILERY: Ten hřebík čouhá na schodech už několik dní, ale necháme ho tam. Jasně, že manželka na něj šlápne. Mute holka tam dělá úplný naschvály, chová se nezodpovědně, začátek s raketou je totálně mimo mísu, nechápu proč se nepřestěhují k vodopádu a nezamaskují svojí existenci a tuna dalších nelogických rozhodnutí se táhnou celým filmem. Naprosto to selhává v logice a to neodpouštím. Takže monstra slepá? Co takto je zvukem odlákat a mezi tim jít zachránit svoje dítě? Ne, začnu řvát z plných plic a padnu tomu sráčoj do náruče. Monstra, kterým puká hlava jako melounu tomu nasadí korunku. Žánrovej odpad.

<< předchozí 1 2 3 4 9 16 24 31
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace