Recenze (1 456)
Kdyby ulice Beale mohla mluvit (2018)
Je těžký dát něčemu, co se strašně vleče a je nudný a navíc je tam všechno ve tmě, víc jak dvě hvězdičky.
Climax (2018)
hnus...jak to říkávál starej Danny Glover ve Smrtonosný zbrani? I´m too Old for this Shit!
Zkáza Dejvického divadla - Vládci loutek (2019) (epizoda)
Tendle díl nebyl úplně debilní jako ty předešlý, ty loutky to byl dobrej nápad a bylo to vtipný, ale proč tam proboha byl ten výbuch tý Melíškový? To byla zase totální trapárna. Kdo má představu o tom, že todle je vtipný, je fakt asi magor.
Zkáza Dejvického divadla - AIDS (2019) (epizoda)
tvl to je humor na úrovni kameňáku, si děláte prdel ne? Trapárna na entou.
Zkáza Dejvického divadla - Režisér (2019) (epizoda)
trapný dost
Sex Pistols - God Save The Queen (1977) (hudební videoklip)
To, co kdysi bylo punk, je dnes už jen úsměvná nostalgická vzpomínka. No fjůčr? Kdepak.
Stranger Things - Kapitola první: Zmizení Willa Byerse (2016) (epizoda)
Dětský Akta X nebo Akta X pro děti?
Captain Marvel (2019)
První marvelovka, která mě opravdu nadchla. Skvělá Brí, skvělá hudba z 90.tek (slyšet v jednom filmu Garbage, Hole, No Doubt a Nirvanu!) a úžasná kočka, která si tento film ukradla pro sebe, spolu s Džeksnem.
Temný případ - Now Am Found (2019) (epizoda)
Poslední díl místo aby mi vyrazil dech a vygradoval to všechno, tak mě tim vysvětlením totálně zklamal. Jinak ale Stephen Dorff byl naprosto skvělej.
Bez jištění na El Capitan (2018)
Naprostá bomba. Ten týpek je blázen, ale dokázal fakt něco neuvěřitelnýho.