Recenze (1 456)
Oscar (1991)
Oscar je supr trupr komedie!
Štamgast (1987)
to all my friends....
Číslo 5 žije (1986)
johny pětka, jeho hlavu bych chtěl mít...film je samozřejmě hrozně naivní a jednoduchý, dneska už bych řek, že to je blbost, ale v dětství sme číslo 5 měli rádi.
Wall Street (1987)
Naprosto nechutná záležitost...burzovní makléři - metla lidstva a ten film je taky dost hrozný.
Muži nestárnou (1942)
Tendle film mi přišel genilání tim, že ten chlap nejdřív sbalí ženskou, posléze její dceru a nakonec její vnučku, až mu konečně společně babka s matkou řeknou, hele vem si ji, nebo nás budeš otravovat do smrti, to mi přijde vtipný a dobrý takže proto.
Kristian (1939)
Narozdíl od Krále Komiků, který mě nikdy nerozesmál, obdivuju Nového, protože byl narozdíl od úporného krále komiků přirozeně vtipnej, ironickej a sebeironickej, takže pro mě byl král Olda. Američani mají Casablancu, Češi maj Kristiána. Vlastně češi maj spíš Jágra, ale ve filmovym světě by to byl ten Kristián.
Svědectví (1994) (seriál)
příliš rozvleklé, chtělo by to hodně zkrátit a hlavně zrychlit tempo.
Carrie (1976)
Možná nejlepší Kingovská adaptace, rozhodně ale skvěle natočené.
Ve jménu Angela (2002)
je to taková ptákovina...ale dá se to
Prvotní strach (1996)
Klasické soudní drama středního proudu, ze kterýho dělá nadstandardní zážitek výborný Edward Norton.