Recenze (1 153)
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti (1999) (seriál)
Proč vždycky, když jsem u televize musím být svědkem takových hoven. To je do piči tolik neuvěřitelně chytrých a předvídaných detektivů. Bez nich by celej svět byl úplně v prdeli. Mrdkovina monstrózních rozměrů.
Polda (2016) (seriál)
Hrozně trapná píčovina. Výkony herců jsou jak ze základní školy. Matásek drží tu pistoli jak prase cvičky.
Rambo: Poslední krev (2019)
Rambo mě opět nezklamal. Nesl se v jiném duchu, než jsme byli zvyklí, ale nabídl jatka ve stylu předchozího dílu. Za mě výborná Sylvesterova práce. John Rambo byl hrdina našich dětských let. A je jím i nadále.
Star Wars: Klonové války - The Wrong Jedi (2013) (epizoda)
Ach. Po tomto díle je mi fakt smutno.
Star Wars: Klonové války - Carnage of Krell (2011) (epizoda)
Absolutně dokonalý díl.
Star Wars: Klonové války - Stopy do záhuby (2010) (epizoda)
To se mi líbí. Mistr Plo Koon se toho nebojí. To je Jedi!
Star Wars: Klonové války - Únosci mozků (2009) (epizoda)
Lehce hororová episoda. Ale krásné
Star Wars: Klonové války - Přistání na Deštivém bodu (2009) (epizoda)
Vskutku unikátní bitva 😁🤘 Jeden z top dílů.
Star Wars: Klonové války - Nevinní z Rylothu (2009) (epizoda)
Velmi povedený díl 😁
Jie wen 4: Wan ťie pchien (2019)
Tomuhle není absolutně co vytknout. V tom filmu je je velký odkaz Yip mana a Bruce Leeho.