Poslední recenze (79)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
film stojí a padá na příběhu kolem Evy Green. Ostatní příběhy mi přišly jako dost zbytečné vsuvky, které mohly být i vynechané. Myslím si, že film těží hlavně z prvního dílu a bohužel jeho úspěchu ani vzdáleně nedosáhl. Tento film potvrzuje pravidlo jednou a dost. Škoda. Potenciál by byl.
Kluci nepláčou (1999)
Tento film stojí na silném příběhu a ne ještě silnějším hereckém výkonu. Byla jsem nadšená. Nevěděla jsem jestli o hlavní postavě mluvit jako o ní, nebo o něm. Natolik mistrně to Hilary Swank zahrála. Fakt skvělý film. Jedinou výtkou jsou pro mě trošku pomalejší pasáže, které mohly být trošku kratší. Ale na celkovém dojmu z filmu to nic nezměnilo.
Koleje osudu (2013)
Tenhle film naprosto čerpá z příběhu. Velmi silné téma, co zapůsobí. Osobně mi přijde, že natočení mohlo být o něco lepší a dalo by se z toho vytěžit i více. Proto "jen" 3 hvězdy.