Oblíbené filmy (10)
Farma zvířat (1954)
Knižní předloha je famózní. Orwella obecně můžu a film se nemusí za ni stydět. Úžasné!
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Tomuhle se říká pravé umění. žádné efekty, žádná divoká akce a stejně jsem se na to celou dobu dívala s otevřenou pusou a byla jsem překvapená, že to nějak rychle uteklo
Hanebný pancharti (2009)
Jen Tarantino si může dovolit zabít ve filmu Hitlera :-D. Perfektní.
Stud (2011)
Nechápu to. Snažím se, ale nemůžu pochopit proč nebyl Stud minimálně v nominacích na Oskara. Tohle je film, který dokonale mapuje problémy současného života. Tenhle styl režie je mi velmi blízký. Líbí se mi ten prostor co je dán divákovi k zamyšlení. Kvůli tomu se na ten film podívám i desetkrát. A výkon Michaela byl naprosto famózní. Kdybych mohla tak bych hvězdiček dala dvacet. Stud jde šupem do mé top 10.
Fish Tank (2009)
Tohle je film jako ušitý pro mě. Nejde o to, že závěr bude nějak překvapující, ale jde o tu cestu jak se k němu dostat. Hltala jsem tady každou minutu. Zasloužených 5*
Jako zabít ptáčka (1962)
Takový film se neokouká. Skvělý výkon Gregory Pecka!
Melancholie (2011)
Když jsem to viděla poprvé, tak jsem byla trochu v šoku a nijak nezaujatá. Ale kamarád mě přesvědčil, ať to zkusím ještě jednou. Tak jsem si udělala čas a v klidu se podívala znovu a byla jsem ohromená. Dialogy mě dostaly, příběh, zprvu zvláštní a nudný, mi přišel dech beroucí. Kirsten Dunst byla skvělá a upřímně chápu, proč má tenhle film tak rozdílné hodnocení. Já původně taky dala jen 3 hvězdička.
Drive (2011)
Skvělý film. Do všech detailů. Aspoň ta nominace na Oskary být mohla. Jako v případě Studu fakt nechápu... Ta atmosféra příběhu doprovázena dokonalou hudbou mě odrovnala. Jeden z nejlepších filmů dnešní doby!
Klub rváčů (1999)
Výměna (2008)
Silné téma a Clint Eastwood... už to zní jako klasika, ale mě opět dostal. Skvělé herecké výkony a vynikající režie = mrazení po celou dobu filmu. Mě přesvědčil.