Recenze (1 995)
Italská města, italské chutě (2013) (seriál)
Nejlepsi svetova kuchyne, Gina mam taky docela rad, ale bohuzel se zrovna moc neodvazal. Vareni jiste chutne, ale az prilis jednoduche s podobnymi surovinami na grilu porad dokola. Videt to tehda v roce 2013, tak bych dal urcite 4*
To se vysvětlí, soudruzi! - Copak je to za veksláka (2024) (epizoda)
Opet rozporuplne pocity. Povedeny namet a uvodni komiksova bitva, ale cele to vystaci sotva na pul hodinu, levitujici dceru na snurkach by slo v pohode vystrihnout i s 'rodinnym dramatem' a pulku scen Ciny take. Nakonec tam budou nejlepsi ti estebaci.
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizoda)
O fous lepsi nez prvni dil, ale stale jen tesne nad 50%. Stylizace do milovane Addamsovy rodiny byla zprvu prijemna, postupne ale az moc okata, ale finale se docela povedlo i s manasky. Na druhou stranu tokani Ciny dost nudi, resp zacina byt trapny.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Ponekud zklamani, zatim. Polovinu toho dobreho jsme uz videli v ukazkach. Tradicne poctiva filmarina CT, pekna ac prebarvena retro atmosfera, dobre napsane postavy, ale scenar znacne nudny a bohuzel jsem se tesil na konec. Na 3* asi jen za Machacka. Fialova sice sexy ale dost prehrava a na estebacku pomerne mlada a Noha doufam dostane vic prostoru priste. Snad se to zlepsi, soudruzi.
Dobré ráno (1998) (pořad)
Prilis nechapu, komu ma byt porad urcen, byva to smes z 90% nezajimavych temat az vylozene kravin. Jen vareni je obcas, ale opravdu obcas zajimave, opakujici se kuchari nejsou zrovna zadni experti, ale obcas se objevi nejaky host. Proti studiu 6 nema sanci.
Fokus Václava Moravce (2015) (pořad)
Az na vyjimky velmi nudna temata, neznami hoste a Halik, detske dotazy a neumerne natahly format. Nakonec jeste horsi, nez 90ka, kterou to nahrazuje.
Barefoot Contessa: Back to Basics (2008) (pořad)
Americke varici porady proti tem evropskym obecne za moc nestoji, ale Ina Garten je ma nejoblibenejsi. Dost mozna kvuli jejimu evropskemu a zidovskemu puvodu. Navic je opravdu velmi prijemna. V mych kucharskych zacatcich me dost naucila.
Horizont ČT24 (2010) (pořad)
Muj dospelacky vecernicek ze svetovych udalosti. Kazdy den cekam az skonci nudna 90 a pak spat.
Kluci v akci (2005) (pořad)
Ve sve dobe to byl takovy prumer, lepsi nez Novacke hruzy, ale v konkurenci novych a stale lepsich kulinarskych poradu CT se starnouci Kluci stale vice propadaji do podprumeru. Predevsim vareni ze svetove kuchyne je vice usmevne nez inspirujici a na Slaninovi je asi nejchutnejsi to jmeno. Jednoznacne to nejlepsi v poradu je 'hostovani' externich a dokonce zahranicnich kucharu.
Pečie celé Slovensko (2021) (pořad)
Navnadeny povedenym ceskym Bake-off jsem zkusil par dilu Slovenska a je to bohuzel vyrazne horsi. Daleko mene se drzi puvodniho formatu a stylem spise podobne otresnemu novackemu MasterChefovi, vyberem soutezicich, durazem na 'emoce' a druhou hroznou porotkyni. Pouze Josefina tady vystupuje z podprumeru, mozna predci i ty ceske porotce, ale uroven soutezicich zdaleka nedosahuje te ceske ani britske. Pripada mi, ze tam byly jina kriteria pro vyber.