Pet 510

Pet 510

Petra Stupková

okres okres Praha
Charmander


9 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4
    • 10.1.2014  00:15
    Domek z karet (TV seriál) (2013)
    ****

    Ach jo to je hrozný. Celou dobu se snažíte toho hnusáka Underwooda přistihnout jak udělá něco, z čeho by neměl prospěch jen a jen on a díky čemuž by vykoukla za tou zrůdičkou lidská tvář. A vždycky když už si řikáte - jo, jo to je ono- tak vás geniální Kevin Spacey nemilosrdně vyvede z omylu. Ovšem je to fascinující.

    • 28.5.2013  16:44

    Je to docela milý film a to především díky bezvadnému hereckému obsazení, sympatickému poselství a občasnému britskému humoru. Dokážu si představit, že ho spousta lidí vezme, prostě tak jak je, ale já jsem se nedokázala zbavit (přibližně od dvacáté minuty) pocitu, že se dívám na indicko-britskou telenovelu. Dialogy, ve kterých se sobě postavy navzájem svěřovaly, působily většinou zoufale nepřirozeně a vůbec všechna ta dramatičnost a množství životních převratů, problémů a dilemat, působila sama o sobě lacině. Báječný hotel Marigold sice docela příjěmně prošumí, ale problém je v tom, že ho prostě musíte nechat prošumět, nebo vás bude celou dobu otravovat ta nepříjemná pachuť telenovely a to mi vadí.

    • 27.2.2013  21:58

    Ach

    • 5.9.2012  08:22
    Mrtvá trať (2011)
    **

    No je dobře. že se někdo snaží zpracovat téma sovětských pracovních táborů, ale nebylo by od věci pokusit se to udělat způsobem, který by diváka nenutil nudou okusovat sedačku před ním. Přitom by nemusel být tento dokument až tak marný. Křídou napsané překlady výrazů používaných v gulagu, výpovědi očitých světků, cesta po stopách bývalých vězňů a už samotné téma dokumentu jsou dobré. Problém ovšem je že těch zajímavých, něco zdělujících míst je v dokumentu naprostá menšina. Většinu totiž tvoří nudné, dlouhé záběry na tak zajímavé objekty jako je třeba řeka, les, další řeka, další les a ke konci už dokonce zrezivělé koleje, nebo polorozpadlá budova, která by sice měla v dokumentu mít rozhodně své místo, ale když se na ní koukéte, z jednoho úhlu 2 minuty tak i tak dost zásadně ztrácí na zajímavosti. Takže tak.

    • 5.1.2012  18:20
    Skyline (2010)
    *

    Jo, jo tak tohle bylo opravdu vtipný. "...Jerede?!..." :D Jedna hvězdička za Batistu ^^

    • 4.1.2012  19:44
    Dar od Boha (2005)
    *****

    Tak po dlouhé době zase úžasný filmoý dáreček, čekající v počítači na rozbalení. Díky názvu a plaktátu jsem čekala film podle šablony " chlapec zjistí že by moc rád klátil jiné chlapce, chlapci se to nelíbí, chlapec se cuká přetvařuje se=chlapec je nešťastný, chlapec zjistí že to dál nejde a jde se svým tajemnstvím na povrch, konec/okolí to nechce přijmout, ale nakonec to přijme=chlapec je šťastný." Ne že by mi takovéhle filmy vadily, naopak je mám moc ráda, když jsou smysluplně zpracované, ale C.R.A.Z.Y mě prostě překvapil tím, že takový nebyl. Je prostě natočen v jiném, jaksi kvalitnějším duchu a pojetí. Příběh je krásně uvěřitelný a dojemný, ale zároveň netlačí na pilu. Herecké výkony jsou taky skvělé. Kromě toho se mě osobně hodně líbí atmosféra 60-80 let a hlavně jejich hudba, kterou byl film nabitý. Ani konec nebyl nijak podbízíví, ostatně jako zbytek filmu. Jenom mě mrzí že za celý film se ten nádherný Zach s nikým nelíbal... :D

    • 22.11.2011  21:37

    Fajn. Rodinný film je prostě rodinný film. Ten většinou dopadne do staré známé zóny "neurazí, nenadchne" nebo skončí špatně. Řela bych že Propper je právě ten druhý případ. Dobře já to všechno beru. Happyend musí být, klišé musí být, otřepané fórky musí být, ale tohle bylo už trošičku přehnaný. Celý film na mě dělá dojem že někdo přišel řekl "tučňáci v newyorskym bytě dobrý ne?" a někdo mu na to odpověděl "super tak tam hodíme Carreyho a zbytek ňák doplácáme...". Prostě z toho cítim dost silnej ódér odfláknutosti a to se mi ani trošku nelíbí.

    • 30.8.2011  00:18

    Zezačátku mě příběh vraha dost nadchl. Celá ta temná atmosféra se mi hodně líbila, hlavní postava je krásně divná, no každopádně sem byla dost nadšená. Problém je v tom že sem celý film čekala na nějaké vysvětlení, na nějaký hlubší smysl všech těch vražd, nebo prostě na něco nad čím bych se mohla zamyslet a co by mě oslovilo. To se bohužel nedostavilo a tak sem měla spolu s naskočením titulků hodně nepříjemný pocit že si tvůrci si celou dobu hrají na něco děsně hlubokého a oduševnělého což film postrádá a tak se tento fakt nakonec snaží zamaskovat hooodně velkým grupáčem a několika lidojedy. Ne že bych neměla ráda i filmy, které žádný jednoznačný smysl nemají, ale tady mi to vadilo. Přišlo mi totiž že Příběh vraha k nějakému vysvětlení směřuje. Určitě je spousta lidí, které tenhle film uchvátil, nebo uchvátí, ale mě se to prostě nepodařilo.

    • 29.8.2011  23:50

    Tenhle film je plošší než můj hrudník v jedenácti letech. A to ve všech ohledech. Jak v honbě za hlavním zlejšem, tak ve vztahu mezi hlavními postavami a dokonce i v postavách samých. Vše tu bylo naprosto stereotypní, nudné a předvídatelné. Ani herci mě nijak zvlášť neuchvátili. Připadalo mi že jakž takž splňují šablonu danou svou nezajímavou postavou a toť vše. No a tak se náš milý filmík valí jako parní válec s několika málo zajímavějšími přestřelkami ke svému dojem nezanechávájícímu konci. Asi by bylo nespravedlivé dát nižší hodnocení, protože True Grit není odfláknutý. Je prostě a jednoduše stupidní.

    • 8.6.2011  00:10

    Upřímně řečeno celý film v podstatě tvoří obrovské množství všech možných jak negativních tak pozitivních klišé uplácené do, světe div se, moc dobrého knedlíčku. Kouká se na to opravdu moc pěkně až do úplného závěru. Po tom co jsem tvůrcům všechny ty stará známá témata co jsou všude omýlány pořád do kola odpustila a začala jsem té pohádce věřit mě úplně násilím vtrhli zpět do reality tímhle přestřelem. Ale každopádně to je asi tak jediná vada na kráse a zkazit tenhle příjemný film to nedokáže.

    • 28.5.2011  23:44
    Dorian Gray (2009)
    *

    Je to vůbec legální takhle prznit dílo jednoho z největších dramatiků a spisovatelů co kdy žil? Uznávám že zfilomvat Obraz Doriana Greye není nic snadného, ale proboha když na to někdo nemá tak na to prostě nemá. Charakteristika postav byla tak děsivě nazvládnutá že víc to snad už ani nešlo. Dorian byl naprosto děsnej (nikdy nebyl štěně a nikdy nebyl tak docela good boy), Basilova fascinace Dorianem nebyla vyjádřena ani z desetiny tak jal by měla být a lord Henry by šel do té doby než na scénu vstoupila jeho rozkošná dcerunka. Další věc je měnění obrazu. JAK JAK můžou vyjadřovat Dorianovu především duševní změnu červem v oku a nějakou debilní odřeninkou na ruce??? Existuje snad něco ještě víc povrchnějšího pro vyjádření povrchnosti než POVRCHNÍ zranění? A co měl jako znamenat ten románek mezi Grayem a Basilem? No a co tak byl Oscar Wilde gay to to musej pořád každýmu cpát... To vážně nedokážou vyjádřit Basilovu fascinaci o který jsem už mluvila nějak jinak? A ten hořící konec ala Hollywood to bylo vážne terno s velkzm T. Ale hlavně film absolutně nevyjadřuje hlavní myšlenku zaznívající z celé knihy. Dorian se rozhodl brát a nic nedávat a ne jenom spát s kym ho napadne to byl jenom zlomek jeho hříchů. A taky on ten obraz nenáviděl a Basila zabil v afektu a ne jenom jako, hele kámo já do tebe bodnu kus zrcadla protože máš hnusnou žlotou šálu ok? Co se týče hereckých výkonů ten člověk co hrál Doriana mě uchvátil asi tak jako žvejkačka na zbrusu nový conversce. Na druhou stranu co se týče Colina Firtha ten se mi líbil, jeho zobrazení lorda Henryho bylo podle mě dost trefný. Abych to schrnula tohle vůbec nemá s Obrazem Doriana Greye vůbec nic společnýho. Tenhle film je jenom líbivá pohádka, která si s knihy vypůjčila akorát to že misto někoho stárne obraz a do úst jedné z hlavních postav vkládá pár citátu Oscara Wildea. Nezaslouží si název Dorian Gray. Asi za toho Colina a kulisy dávám tu jednu hvězdičku, ale jinak pláču a doufám že se najde někdo schopnej kdo tentno geniální počin Oscara Wildea zfilmuje takovým způsobem abych každých pět minut nemusela odbýhat na záchod na zvracecí pauzičku.

    • 7.5.2011  19:24

    Né yetti nééééé....

    • 3.5.2011  22:11

    Opravdu hodně slabý díl. Je sice pravda že je docela zajímávé vidět Poirota v jiném než Londýnském prostředí, ale zápletka byla neobyčejně nudná a plochá. Možná kdyby bylo rozuzlení alespoň trochu škoující nebo kdyby provedení vraždy oplívalo nějakým důvtipem dalo by se z tohoto jednoduchého příběhu něco vytěžit. Dokonce chyběly i obvyklé narážky na Poirotovu extravaganci, které mě osobně dokážou vytáhnout i poměrně prostý příběh z průměru.

    • 30.4.2011  20:17

    Strhující... dokonce jsem si říkala že by některé úpravy prospěly i samotné adaptaci. Asi nemá smysl vyjmenovávat všechny klady filmu takže mám jenom dvě poznámky. Za prvé: Atmosféra byla opravdu vyšroubovaná na maximum a tvůrci vytřískali z celé situace vlaku uvízlého v sněhové závěji úplně všechno. (Přerušení proudu a vody bylo geniální. Není nad to pozorovat Poirota sedíc zachumlaného a ozářeného pouze svíčkami jak vynáší pravdu na povrch.) Za druhé: Opět se musím sklonit nad hereckým uměním Davida Sucheta. Asi nikdy nezapomenu na jeho tvář při posledním záběru, v které se tak dokonale odrážel vnitřní konflikt, který Poirot prožíval. Takže nejvěčích pět hvěz co jsem kdy dala kterému Poirotovi.

    • 28.4.2011  23:20

    Tímto bych chtěla poděkovat Dr Houseovi za to že mi prozradil pointu tohoto filmu. Grrr...

    • 22.4.2011  03:05

    Jo jo. Právě tady jsem v osmi letech objevila toho geniálního, rozkošně namyšleného mužíčka s vejčitou hlavou a obřím knírem, který úzkostlivě našlapuje na přírodních cestičkách (když je donucen tak nedůstojnou cestu zvolit),který je BELGIČAN a má nepochopitelnou zálibu v bylinkových čajích. Já ho zbožňuju... Co se prasátek týče myslím že je to opravdu jeden z nejlepších Poirotů a z nejlépe zfilmovaných Poirotů. Je nejenom geniální a dramatický jako vždy, ale je i jímavý a tak nějak... krásný.

    • 22.4.2011  01:30

    Tenhle díl je vážně dobrý a kvalitou se blíží dokonce i klasickým celovečerňákům. Atmosféra byla o hodně lepší než předchozí díl a naštěstí zde nechybělo Poirotovo typické "odhalení" zločinu (i když v tomhle případě se tak úplně o zločin nejednalo) místo zadržení vraha na poslední chvíly. Myslím že právě situace, kdy Poirot sezve všechny aktéry do jedné místnosti a pomocí rozmáchlých gest, lesku v očích a uvážlivým střídáním intonace hlasu, zpracovává diváka, dokáže celý film vygradovat víc než policejní honičky a deště kulek.

    • 22.4.2011  00:07

    Jelikož sama původní povídka je jedním ze slabších výtvorů Agathy Christie tak logicky vzato ani filmové zpracování neoplývá tak dokonalou atmosférou a naprosto bezúhonou genialitou na jakou jsem u pozdějších Poirotů zvyklá. Nicméně těchto padesát minut bylo tak dokonalým koncentrátem Hercula Poirota, od nablýskaných lakýrek přes "mastnou skvrnku na obleku, která mi dělá starosti" až po "Já nejsem nějaký Francouz já jsem nějaký Belgičan", že nemůžu jít pod čtyři hvezdičky i kdybych chtěla. Ostatně to už by musel být průser abych byla schopná dát tomuhle rozkošnému, samolibému mužíčkovi v podání naprosto brilantního Davida Sucheta nižší hodnocení :D

    • 17.4.2011  13:54

    Bože můj... to byla ale příííšerná zívačka. Děj mě absolutně nedokázal zaujmout až do finální bitvy, která na druhou stranu byla podle mě celkem vydařená. Ale čekat na ní hodinu a půl? To asi né že... Myslím si že hlavním nedostatkem filmu byla absence kohokoli sarkastického, charakterního nebo vtipného. Onu občasnou úsměvnost a nadlehčenost měl zřejmě tak trochu zajišťovat Jar Jar nebo kdože to, ale... mírně řečeno se to krapánek minulo účinkem.

    • 15.4.2011  21:48

    Zachránil jsi nám život. Jsme ti nesmírně vděční. :D

    • 6.4.2011  05:59

    Á... Peter's Friends. Je to takový malý filmový dáreček čekající u mě v počítači asi půl roku. To vždycky potěší. Naprosto dokonalý film s úžasnou atmosférou, skvělými dialogy, herci, hudbou a hlavně s naprosto odzbrojující lidskou upřímností. Patrně nejrozkošnější film co jsem kdy viděla...

    • 9.3.2011  19:11
    Přátelé (TV seriál) (1994)
    *****

    Ach... můj milovaný antidepresivní večerníček...

    • 9.3.2011  19:09
    Misfits: Zmetci (TV seriál) (2009)
    *****

    Ano, je to v podstaťe blbost to uznávám, ale možná právě proto je Misfits tak neodolatelný. Skoro nic mu nechybí. Je to vtipný, svěží, akce, skvělá atmosféra i hudba. S tou promyšleností si, pravda, už tak jistá nejsem (a nejsem si ani trochu jistá jestli chci opravdu vědět jak to nakonec bude s Future Simonem) ale tenhle seriál se prostě nesmí brát vážně. Sex, vtip, vraždy a Simon. Co víc si přát?

    • 20.12.2010  21:22
    Oscar Wilde (1997)
    *****

    Odlišovat se je ten největší hřích jakého se můžeme dopustit na společnosti a neodlišovat se je ten největší hřích jakého se můžeme dopustit sami na sobě.

    • 22.11.2010  17:21

    Ať si říká kdo chce co chce kniha-sedmička Harryho Pottera je jedna z mých neoblíbenější a možná nejoblíbenější. Takže jsem dost trnula obzvlášť po shlédnutí šestky. Ale na konec to dopadlo dobře i když pár much by se tu najít dalo. Ke kladům patří výborný začátek, občasná úsměvnost, která vytrhuje z lehké depresivnosti, zdělení důležitých věcí bez dlouhých nudných vykecávaček (rádio) a podle mě dobré řešení věcí, které by vyžadovaly delší čas na vysvěltení oklikou. Tak a k "mouchám" patří podbízivost (Harry a Hermiona!!! Co to bylo ten taneček???) a podle mě se občas muselo doháět chyby z šestky (záhadný růst doupěte). Jinak musím říct že jsem spokojená i když nevím jistě jestli si HP 7 dokážou plně vychutnat ti co nečetli knihu.

    • 13.11.2010  21:42

    To je teda utrpení. První půlhodina de, ovšem následuje 20 minut totálně nudnýho vykecávání, při kterém sem začala poklimbávat. Mohlo by se zdát že další 3/4 hodina plná boje by mě mohla vytrhnout z apatie ovšem ač mě to udivuje měla naprosto stejný účinek jako předchozí dvacetiminutovka. Kdyby se to aspoň promomixovalo, jako že by se ten boj proložil kecáním a zároveň prodíráním se Nea houštím nepřízně osudu ke zdroji (nebo k čemu že to) tak by se na to možná dalo koukat. No a poslední půlhodinu vnímám jako takový celkem dobře zvládnutý závěr. Ach jo, proč se proboha nezůstalo jenom u jednoho dílu. Byl by to dokonalý, elegantní a ledově klidní cool konec dobrého filmu. No nic.

    • 14.10.2010  19:06

    Film opravdu krásně dokresluje knihu a vystihl její hlavní myšlenku. Po shlédnutí na mě dopadla její tíha ve svém plném rozsahu. Tak jo. Řekni si kdy. Hned teď. A kam? Sem do spánku. Už? Už.

    • 12.10.2010  20:41

    No, víceméňě je Poslední pevnost docela zábavný film a nejspíš se u něj nebudete tak úplně nudit. Teda já se nenudila. Všechno to vzepření autoritě, předem prohraná bitva a ti zlý jsou vlastně hodní a hodní jsou vlastně zlí na to se dobře kouká. Samozřejmě jsou to naprosto nerealný kraviny, ale to by nebylo to nejhorší. Nejdebilnější na tom všem je to že jednání udatného Robertka postrádá jakýkoli smysl a neodbytně se tu vkrádá myšlenka že si prostě hlavní hrdina masíruje ego. Takže pokud se vám podaří se, alespoň částečně jako mně, odprostit od toho že Poslední pevnost je kolosální blbost směle shlédnětě.

    • 22.9.2010  01:18
    Červený trpaslík (TV seriál) (1988)
    *****

    Tak jsem si říkala když to všichni tak vychvalují tak se na to mrknu. No mrkla sem se na první díl a nic moc. Trošku klustofobní prostředí zvlášť pro sitcom. Jedna loď, jeden sympatickej kluk, jeden magor s H na čele, úchylně narcistickej upír a hlava v bedničce. Copak z toho může být něco koukatelnýho? No tak jsem na trpajzlíka asi na týden zapoměla až sem opět nevěděla co dělat tak jsem si řekla že mu dám druhou šanci. A ono to nebyla zas tak špatný. A po pátym dílu jsem celkem překvapeně zjistila že se z Red Dwarfa začíná klubat seriál, který prostě budu muset dokoukat až do konce. A Rimmer je prostě boží. P.S.: Jen chci aby jste věděli že jakýkoli náznak existence osmé série zapřu, bude to jen vaše slovo prozi mému.

    • 22.9.2010  00:50
    Rozum a cit (1995)
    ***

    Po pravdě řečeno sem se filmům tohohle typu do této chvíle dost úspěšně vyhýbala, protože jsem si dost dobře vědoma toho že je nemůžu hodnotit objektivně, ale Alan je prostě Alan. Po všech ostatních stránkách krom dějové nemám filmu co vytknout. Jenomže má to ten háček že děj hraje většinou celkem podstatnou roli. Před zhlédnutím jsem měla obavu, že to bude jakýsi sentimentální blábol. Po zhlédnutí moje obava nabyla pouze velice konkrétních obrysů. Takže abych to shrnula, myslím že z toho co se dalo z předlohy vytežit je to hodně dobré, jenomže pro mě zůstane blábolem ať bude sebelíp zpracovaná.

<< předchozí 1 2 3 4