Recenze (54)
Pasažéři (2016)
skvělé
S láskou Vincent (2017)
miluju Impresionisty
Black Panther (2018)
nominace na Oscary? Vážně?
Skrytá čísla (2016)
Skvělé mozky..
Logan: Wolverine (2017)
Škoda ho...
Avengers (2012)
Slušný komiksový akčňák.
Líbáš jako ďábel (2012)
Násmála sem se dost, takže tento film svůj účel splnil!
Muži v černém 3 (2012)
Já teda nevím proč je u tohohle filmu napsaný žánr komedie, já se moc nesmála.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
U jedničky sem málem v jednu chvíli v kině usnula, u dvojky se mi to nestalo, takže zalouží víc hvězdiček.
Počátek (2010)
.........přestala se ta káča točit nebo ne?