Recenze (393)
PSY: Gangnam Style (2012) (hudební videoklip)
Není to Vivaldi. Je to absolutní hovadina. A je absolutní zázrak, že to zná celej svět. Apropos - kolik z vás tady zná text ? :-P
Gumídci (1985) (seriál)
Umím něco podobnýho po absinthu. :-)
Room 8 (2013)
O stupeň lepší než Doodlebug. :-)
Krotitelé duchů (1984)
Zde už všechno důležité popsal Pan canajka. :-) Jasně, stručně a pro mne výstižně.
The Making of 'The X Files: Fight the Future' (1998)
Když mě tyhle dokumenty o filmech co mám rád fakt bavěj. Někdy jsou zajímavější než ty filmy. :-) Tady teda neee. :-)
Cela (2000)
Zatímco jsem váhal nad hodnocením, došlo mi, jak zvláštně a pro mě tedy rozhodně zajímavě je v tomto filmu zpracováván profil psychicky narušeného člověka. Film má výbornou hudbu, dobré dialogy, skvělé herecké obsazení a efektové kontrasty to vše ještě slušně umocňují.
Portal Kombat (2011)
Amatérská čipovina o skloubení dvou her. Ke shlédnutí ZDE: https://www.youtube.com/watch?v=_MMPuufi53o
Doctor Who: The Infinite Quest (2007) (seriál)
Ač to bylo kreslené, nejsem ani náhodou zklamán. :-) Parááda.
Terminátor 2: Víc než jste ve filmu viděli (1993)
Naprosto skvělé scény navíc k T2. Parádní. Už si ani nepamatuju, jak vypadá "otrhaná" verze..
Making 'The Matrix' (1999) (TV film)
Klidně to mohle bejt třikrát delší. Moc hezky se na to dívalo. Musím si to najít a pustit znovu. Pro příznivce Matrixu je to asi jasných 5*. Pro jeho odpůrce doporučuji, najít si jiný dokument..