Recenze (393)
Bláznivá Anastasie (2004) (seriál)
Já se tý eutanázie snad nedočkáááám !!
Siska (1998) (seriál)
Další z řady tupých nacis... německých kriminálek. "Ty tam musej mít víc mrtvejch než živejch..."
Ošklivka Betty (2000) (seriál)
1* za námět. Udělat z něčeho co vypadá jako p..del starosty Waršavy ženskou, je téma na celovečerní film a ne na seriál.
Rosalinda (1999) (seriál)
Ros a Pinda. Připomělo mi to jeden díl z Přátel. :-/
Anastázie (2003) (seriál)
Já čet - eutanázie. Tak nic...
Kruh 2 (2005)
Hláška: "Nejsem tvá máma..." Nebyla cool ani ze Lunetikůůůů ! :-D
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Jednou dobou jsem na to rád (dokonce moc rád) koukal při večeři. Jenže teď už mě to ani nijak neláká. Nehodnotím. :-)
Hvězdná pěchota 3: Skrytý nepřítel (2008)
Nízkorozpočtové pokračování prvního dílu. Tentokrát už nebudete poslouchat "pouze" kecy o narukování do armády, ale i další snůšku sr..ček na téma - věříme v boha. NE - v takovýmhle filmu by se víra vůbec rozebírat neměla. 1* je víc než dost. Pořád mám chuť, narvat tomu odpad. Casper Van Dien byl sice skvělej, jenže na druhou stranu nechápu, že do takovýhodle blafu vůbec šel... 12%
Král džungle (1997)
Lepší než originál !! :-D :-D
Chlupatá odplata (2010)
Když jsem viděl, že hlavní roli hraje Brendan Fraser, bylo mi jasný, že ten film nebude normální ani náhodou. A taky že nebyl. Byl naprosto absolutně nenormální. A totálně skvělej. :-) Nečekal jsem ABSOLUTNĚ nic. Ale to co jsem dostal, byl naprosto báječnej nášleh - od první do poslední minuty. A poučení ? Neštvěte přírodu, jinak vám nakope p..del ! :-)