Recenze (1 011)
Národní třída (2019)
Celý to táhne Čermák, jenže to nemá dostatečnou kostru. Kecy a Severka nestačí.
Tatínek (2004)
Rozčilovala mě Svěrákova akurátnost a správňáctví, až tady jsem pochopila, že to je pravdivý. On je takový, nemá rád konflikty a drží se svýho, to je třeba ocenit.
Pachuť pomsty (2014)
Zvláštní, pomalé tempo. Revenge v Houstonu,Texas. Vyšívané košile, spona na opasku. A dobro opět vítězí, zlo je potresáno a tak je to správně, tak to má být.
Rytíři spravedlnosti (2020)
Naprosto dokonalý, bez zaváhání napříč všemi žánry, obydleno hvězdami dánského filmu. Počkám si a dám si to ještě v kině. Jensen nemá konkurenci, je schopen napsat super scénář v podstatě k čemukoli.
Vybíjená (2015)
Takovýhle příběh umí napsat každý gymnazista. Přesah žádný, jen pitvoření.
Byl by to hřích (2021) (seriál)
Skvělé, dojemné, vtipné, smutné. Jo, 80tky... to se to hřešilo, než přišel AIDS.
Allen vs. Farrow (2021) (seriál)
Filosofický zamyšlení nad možností dopátrat se pravdy a jak ji dokázat. Pro mě osobně nijak překvapivé, Allen je odporný slizoun bez sebevědomí, což je jasný ze všech jeho filmů, tímhle se to jen propojilo. Dylan Farrow měla tu smůlu, že jí nikdo kromě matky nevěřil. Podrobnosti, které uvádí, jsou natolik věrohodné a je konzistentní v běhu času. Doba ovšem nebyla nakloněna kritice preceňovaného režiséra. Teď je situace jiná a snad to něco změní.
Království nebeské (2005)
Americká soft verze dějin. Koukatelné, ale nudné. Ani Eva to nezachrání.
Nabarvené ptáče (2019)
Krásná kamera. Parádní kompozice. Uklidňující černobílá. Moc dlouhé. Excelentní artový film. Nechápu, proč byla za svou 5ti minutovou kreaci tak oslavována Jitka Čvančarová, tohle bych zahrála taky.
Madisonské mosty (1995)
Geniální popis touhy vs. povinnosti.