Recenze (1 144)
Boží mlýny - Sekta (2021) (epizoda)
Slezáčkův guru Jára má charisma, co mají za přednost Hřebejkovy Boží mlýny, na to jsem zatím nepřišla. Logika a humor to ale není.
Rebeka (2020)
Nic proti ničemu , celkem pěkně se na to dívá, ale určitě vás nečeká nezapomenutelný zážitek.
Vánoční princ (2017)
Standardní romantika v kabátku filmové pohádky. Hezky se u toho žehlí a 2 hodiny po dokoukání člověk pátrá v paměti, o čem to vlastně bylo.
Normální lidi (2020) (seriál)
Connell je tak trošku srab, který si neví rady sám se sebou , natož s komplikovanou a zajímavou Marianne, ale člověk si na něj zvykne a začne ho mít snad i rád. Zhltla jsem pomalu plynoucí romanci obou protagonistů jedním dechem. Líbila se mi kamera i napětí a hlavně opravdové, byť špatně komunikované, emoce. Trošku mě zklamal závěr, který se sice nese ve stejném duchu jako celá série, ale namísto uzavření tenhle křehký příběh znovu otevřel. I když možná je i to dobře.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Děvčátko na slovíčko smíchané s Kámasutrou. Pokud jste do téhle chvíle opovrhovali motivačními citáty, tady jim třeba i přijdete na chuť.:-)
Sexuální výchova - Série 2 (2020) (série)
Bavila jsem se u druhé série stejně jako u první. Samozřejmě, je to výchovný a motivační seriál, takže ta angažovanost z něj úplně prýští a kupř. poslední díl je z tohoto důvodu k nepřežití, ale to k osvětě pro puberťáky tak nějak patří. A třeba stanování v lese nemělo chybu.
Holka z města (2009)
Ničím originální naivní Harlekýn Který je ale vcelku dobře dívatelný, až tedy na ten socialisticky vymazlený závěr. 50%
Boží mlýny - Splacený dluh (2021) (epizoda)
To je tak naivní jak prvorepublikový film. Jen ta roztomilost chybí.
Marta a Věra (2014) (seriál)
S odstupem jsem si Martu a Věru "dopřála" podruhé a najednou a kupodivu jsem se dobře bavila.
LOL (2012)
Nemastné, neslané, chyběl tomu děj. Chybělo tam vlastně všechno, takže vznikl zbytečný film. Ale natočený slučně, to zas joooo....