Recenze (1 144)
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Uplně nechápu, kde se vzalo image "úspěšné pohádky" u jedničky. Jednička celkem ušla a dvojka se od ní v ničem nelišila. Úplně se mi chtělo plakat ze spojení mimořádně hloupého nesamostatného krále a rázné akční královny, což je taková degradace tatínků v dětských očích, že to nemá obdoby. Stejně jako to, jak se rádci dostali hned znovu na královský dvůr. Ani trochu té lstivosti nemuseli projevit. 50%
Holka na hlídání (2007)
Nuda se z Brna přestěhovala do New Yorku a na křídlech moralizování vykouzlila cosi, co u žehlení neurazí.
Švadlena (2015)
Ušité tak trochu divokou jehlou, námět z harlekýna smíchaný s karikaturou. Vlastně nevím, co si o tomhle filmu myslet.
Pohřben zaživa (2010)
Dobrý nápad, dobré napětí, akorát zbylé reálie mohou fungovat akorát tak v thrilleru pro děti. Signál, plamen, s logikou je amen.
Ulička hanby (2014)
Za tu nesmyslnou zápletku se hanbím ještě teď. Ale pokud odmyslím logiku, překvapivě to i drží pohromadě a na zaplácnutí času při žehlení asi OK.
Ruce v záruce (2022) (TV film)
Černobíle moralistní agitku nezachránila ani Polívková, která na obrazovce dělala psí kusy.
Osel, milenec a já (2020)
Tak trošku trapné hlavně díky tomu, že Antoinette je mírně nablblá a já tak úplně nechápu. proč se svou hloupostí ještě chlubí ostatním, ale na druhou stranu tomu nechybí dobré řemeslo a svého spokojeného diváka si to určitě najde. Jinak pro mě nejlepší a nejdůvnitpnější postavou byl ten osel. :-)) 50%
Pět let (2022) (seriál)
Sexuální výchova po česku. Nejednoznačný, výchovný, každopádně zajímavý úhel pohledu, který udrží v pozornosti do posledního dílu i staré matadory, kteří už mají od maturity podstatně dál než k důchodu. Mezi 3 a 4* .
Geniální přítelkyně - Storia di chi fugge e di chi resta (2022) (série)
Série se stále drží svých standardů až do posledního dílu, který konečně prokázal to, co někteří dosud jen tušili, a to je to, že Elena má totálně vymytou hlavu, a to si teda nejsem jistá, že tvůrci úplně chtěli. Pozitivní je snad jen to, že se Nino konečně vyprofiloval jako jednoznačně záporná postava. i když opět těžko říct, zda to byl záměr.
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizoda)
Dementní scénář, u kterého jsem v podstatě od první minuty nepřetržitě nadávala, abych konec, kdy závěrečné originální rozuzlení viselo ve vzduchu minimálně 10 minut a odhadlo by ho tříleté batole, zoufale oplakala. Tolik emocí ve mně už dlouho žádný film nevyvolal. Copak nemáme dost vlastních debilních scénáristů, abychom se museli dát do holportu s ještě blbějšími scénáristy rakouskými?