Recenze (18)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Škoda že nenatočili alespoň nějaký závěrečný film... nebo alespoň více řad! Jinak jeden z mála seriálů, který můžu vidět stokrát a i tak neomrzí :)
Kvaska (2007)
Pro mě je to humorný, ne příliš zromantizovaný film kterej mě fakt nadchl! Byla jsem i na muzikále a mnohem víc se mi líbí film! Dobrá volba!
Román pro muže (2010)
Po celý film jsem si říkala, jestli neztácím zbytečně čas, ale pořád jsem čekala, že se z toho něco vyklube. Velký omyl. Nezasmála jsem se ani jednou... ke konci jsem spíše brečela nad promarněným časem u tohoto filmu!
50/50 (2011)
Jedním slovem úžasný! víc k tomu nemám asi co dodat, na tomto filmu se mi líbilo úplně vše a nic bych mu nevytkla!
Láska nebeská (2003)
Snad jediný důvod, proč se celý rok těším na Vánoce... tenhle film je prostě úžasný a nikdo mi to nevymluví =)
Mamma Mia! (2008)
Tak takhle si já představuju dokonalej film! Herecké obsazení, hudba, humor, prostředí, ... to vše bylo dle mého bez jediné chybičky!
Lidice (2011)
Jedna hvězda jen za úžasného Karla Rodena... jehož herecký výkon byl opět vynikající. Z dobrého tématu Lidice udělal režisér mileneckou katastrofu, kde hrály roli spíš milenecké a přátelské vztahy obyvatelů Lidic, než samotné vypálení. Víc k tomu nemám co dodat
Pretty Woman (1990)
Klasika, která se prostě neokouká.... i po několika letech se u některých scénách fakt zasměju, a to se stane u málo kterého filmu!
Rango (2011)
čekala jsem od toho trochu víc... trailer byl lepší než film... ale i tak to stojí za podívání! Už jen kvůli Johnymu Deppovi, který mě nevím čím připomíná samotného Ranga =)
Stigmata (1999)
jednim slovem ÚŽASNÝ....ať hledám jak hledám, tak nenajdu ani jednu věc, která by mě na filmu vadila... neokoukaní herci jsou velkou výhodou filmu, který za podívání opravdu stojí