Oblíbené filmy (10)
Psycho (1960)
Zelená míle (1999)
Čistá duše (2001)
Prvýkrát zhliadnuté na starej VHS-ke s českým dabingom, a výsledok naprostá paráda. Dych berúca hudba, neskutočné herecké výkony a čo je na všetkom najlepšie scenár, ktorý napísal sám život. Čo viac ešte treba
Kult hákového kříže (1998)
Film s veľmi hlbokou myšlienkou, plný emócií. Edward Norton v popredí filmu v naozaj kultovej záležitosti.
Skrytá identita (2006)
Možno to bude tým, že som originál od ktorého vzniklo toto dielko nevidel. Týmto filmom nadšený a nadmieru spokojný. Perfektná práca s kamerou, výborní herci a skvelý dej, pri ktorom naozaj nie je šanca aby ste sa nudili. Ani mi nerobí problém si ho pozrieť viackrát do roka. Pre mňa oscarová srdcovka. Chyba vo filme: Keď Costigan zatkol Sullivana na streche s následnou scénou vo výťahu, môžeme na malý moment vidieť ľavú ruku Sullivana ako mu vytrčí zpoza chrbta, a to má mať putá!
Trainspotting (1996)
Jedinečný a unikátny film. Od prvej chvíle som vedel, že to bude ozajstný unikát. Konečne sa niekomu podarilo sfilmovat film o drogách - ak nerátam ešte ten Traffic mno :). Každopádne britská tvorba naozaj nesklamala a skvely Ewan Mcgregor - klobúk dole.
Sloní muž (1980)
Film, ktory vo vas evokuje snad vsetky druhy emocii, od zaciatku do konca som to hltal a nechcel aby to skoncilo, najlepsie realne vyjadrenie vztahu ludi k "netvorovi" a naopak, treba vidiet a prezit :)
Cesta do zatracení (2002)
Asi som si fakt našiel film, ktorý na mňa zapôsobil. Toma Hanksa a Paula Newmana mám rád a tomuto filmu dodávaju tú správnu šťavu. Jediné, čo je na škodu je dĺžka, filmu by nezaškodilo pár desiatok minút navyše. Sam Mendes ale nesklamal.
Hra (1997)
Veľmi pútavý príbeh, s nadšením sledujete, čo sa ešte môže diať. Takto priputaný ku kreslu som už dlho nebol. David Fincher sa opäť predviedol.