Recenze (230)
Argylle: Tajný agent (2024)
Nehodné Matthew Vaughna.
Creed III (2023)
Taky 4 hvězdy, ale krapet horší než jednička.
Dokonalý švih (2023) (seriál)
Zajímavý insight do světa golfu ve světle současné kontroverze s novou ligou. Klidně by mohlo mít více epizod, materiálu je tam hromady.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Zkusím totální mega frázi: Ten film má duši a srdíčko. :D :D :D P.S.: Chodící mozky zatím nejlepší scéna roku. :D
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Po dokonalý šestce, kterou se nebojím nazvat etalonem akčního žánru, přijde cheesy sedmička s nefungující Haley Atwell, dvojicí směšných agentů CIA, ještě směšnějším vedením CIA a divnou zápletkou, kterou tvůrci jakoby neumí uchopit. Nechápu, co tím pánove Cruise a McQuarrie mysleli, ale spíše mě to minulo. Jinak samozřejmě akce vynikající, ale kvůli chabému scénáři si to člověk nějak neužije.
Transformers: Probuzení monster (2023)
Větší shit jsem neviděl od Jupiter vychází. To dělal něčí bratranec nebo co?
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Dobrá pohodovka. Želvy slušně hláškujou, má to štýlo. Jenom z Třísky udělali malinko blbečka. 6/10.
Babylon (2022)
Tenhle film má to příslovečné MOVIE MAGIC. Famózní režie. Jenom bych to klidně o 15-20 minut zkrátil k úplné dokonalosti, ale to je maličkost.
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Je to takový celý k hovnu. Letitia Wright na hlavní roli nemá. V půlce filmu dojde k totálnímu logickému lapsu. Druhá hvězda je za parádní Lexus LC500 v černé barvě.
Bullet Train (2022)
David Leitch je podle mě výborný v detailech, jednotlivostech, scénách, ale pak je prostě neumí slepit dohromady tak, abych se bavil na 100%. Slušelo by tomu zkrácení o 20 minut, vypustit některé dialogy a byla by to super akční jízda. Takhle bohužel.