Recenze (230)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Je to takový celý k hovnu. Letitia Wright na hlavní roli nemá. V půlce filmu dojde k totálnímu logickému lapsu. Druhá hvězda je za parádní Lexus LC500 v černé barvě.
Trojúhelník smutku (2022)
Všichni na mě koukejte, já jsem ten chytrý a důležitý film, který musíte vidět. In den Wolken přidává druhou hvězdu.
To nic, drahá (2022)
Nakonec to není tak chytrý, jak se to tváří.
Bullet Train (2022)
David Leitch je podle mě výborný v detailech, jednotlivostech, scénách, ale pak je prostě neumí slepit dohromady tak, abych se bavil na 100%. Slušelo by tomu zkrácení o 20 minut, vypustit některé dialogy a byla by to super akční jízda. Takhle bohužel.
Podezřelá (2022)
Nádherně natočený, zrežírovaný, ALE délka a konec. Jak by řekla Simona Stašová: To muselo dát ale práce, přitom taková blbost.
Thor: Láska jako hrom (2022)
O stupeň horší než Ragnarok, ale pořád kopice srandy, jenom to srdíčko bylo tentokrát trochu menší.
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Budete se u toho uculovat a trochu stydět :D.
Erupce lásky (2022)
9/10 bez keců. Jenom bych vyhodil komentář paní režisérky. Úpřímně nechápu, co si těmi žvásty dokazovala.
Všechno, všude, najednou (2022)
Festival nápadů, emocí, ale proč je to tak dlouhý? Stopáž do 2 hodin a bylo by to dokonalý.
Dokonalý švih (2023) (seriál)
Zajímavý insight do světa golfu ve světle současné kontroverze s novou ligou. Klidně by mohlo mít více epizod, materiálu je tam hromady.