Oblíbené filmy (7)
Forrest Gump (1994)
Eurotrip (2004)
Je to bžunda od začátku až do konce, tak proč nedat 5*.
Transformers (2007)
Tohle se nikdy nepřejí.
Na hraně zítřka (2014)
11/10. Není o čem mluvit.
Kick-Ass (2010)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Po 20 minutách jsem se začal třást a v nastolenym tempu jsem pokračoval az do konce.