Recenze (393)
Dark - Déjà vu (2020) (epizoda)
Překonává to moje nejodvážnější teorie. Vždy, když si u tohohle seriálu myslíte, ze už nastal strop, vlastně je stále pořád hrozně daleko.
Jednotky vesmírného nasazení (2020) (seriál)
Ultimátní, dokonalý humor, který strčí do kapsy zástup dalších sitcomu. Zatím 4,5*
Baby Driver (2017)
Kupodivu skvělé (a to jsem se dlouho bránil), přesto promarněné. Čtvrtá hvězda je možná navíc za Wrightuv skvělý styl. Mělo to skončit v bistru o cca 20 minut dříve, a to ve stylu Drive. Pak by byl potenciál naplněn.
Vyproštění (2020)
Pěkná akce, ale to je asi tak všechno.
Gentlemani (2019)
Klasický Ritchie. Moc pěkně natočené, tradičně svérázně odvyprávěné, ale opět se nemůžu zbavit dojmu, že to nebylo nic extra. Z kina bych odešel zklamaný, doma to byl příjemný film na večer, proto 4*. I když zase mnoho povyku pro nic extra.
Vybíjená (2015)
Je to překvapivě moc dobrý příběh složený z několika povídek, ale na plátna kin se nikdy dostat neměl. Sokol se Suchankem do filmů taky nepatří.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 4 (2020) (série)
Zatím nejlepší. Tohle pátá série snad ani nemůže trumfnout. Necháme se překvapit, konečně jsou peníze Netflixu dobře zužitkovane.
FYRE: Největší večírek, co nikdy nebyl (2019)
Skvělé téma, ale slabší zpracování.
Párty Hárd (2019)
Slabota Řezníku. Nebýt Huga, tak to nestálo za nic. Mnoho povyku pro další Martyho sragoru.
Perníkový táta - Kočka v pytli... (2008) (epizoda)
Druhá polovina epizody je naprostý top.