Recenze (393)
Donnie Darko (2001)
Film, o kterém jsem přemýšlel hodně, hodně dlouho po jeho zhlédnutí. Přemýšlel jsem o všech srovnalostech a nesrovnalostech, které Donnie Darko nabídl. Rád bych napsal, že jsem film zcela pochopil a dodnes mi nic nevrtá hlavou, jenže to bych lhal. Možná i proto mě film tolik zaujal a rád na něj vzpomínám až dosud.
Forrest Gump (1994)
Z Forresta se stal kdysi můj "nejvíc nejlepší přítel". Mistrovské dílo Roberta Zemeckise si vždy rád pouštím a rád vzpomínat to, když jsem film viděl poprvé. Když chvílemi brnkal na humournou notu, o chvilku později zase dával zabrat veškerým citům. I tento film je jako bonboniéra...
Kung Fu Panda 2 (2011)
Panda má spoustu vtipů, mnohem víc než první díl, a proto jsem se náramně bavil. Děj je sice poněkud slabší, nebo spíše jednodušší, ale samotná postava Pandy vše dorovnává. Na plátna kin se tak dostala v celku sympatická animovaná komedie, která zaujme jak děti tak i dospělé.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Až takhle skvělé jsem to vážně nečekal. Na pouhých 100 minutách velká porce zábavy, o kterou se stará dvojice nerdů a sympatický mimozemšťan. Velmi sympatický...zkrátka, samotná postava Paula se vyvedla na jedničku, ať se jedná o skvělou animaci, dabing nebo neotřelé vtípky. Pro mě prozatím nejpříjemnější překvapení roku. Zábava pro všechny...kromě věřících, samozřejmě :-).
Sbal prachy a vypadni (1998)
Dokonalá komedie po všech stránkách. Nečekaně předčila i Podfu(c)k, a to celkem výrazně. Vynikající scénář, výborný soundtrack a především skvělý humor. Moc, moc jsem se bavil.
Králové ro(c)ku (2006)
Ke konci filmu jsem si říkal, že Králům nemůžu dát stejně jako Škole ro(c)ku. Ale jako by to závěrečná bitva se satanem změnila. Ode mě 4*, i když s lehce odřenýma ušima.
Škola rocku (2003)
Velmi příjemný film plný humoru, skvělé muziky a ještě lepšího Jacka Blacka. Zasloužené 4*!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Vynikající počin, který jsem skutečně docenil až v 6. sérii, o které jsem si myslel, že je poslední z celého seriálu. Pocit nostalgie a smutku naštěstí vystřídala radost nad tím, že uvidím minimálně další dvě série. Možná si většina z vás už přeje konec seriálu, a to proto že kvalita dílů má klesavou tendenci, jenže já jsem přesvědčen o opaku. Není to jenom sitcom, je to super příběhový seriál, postavy se mění, stárnou a zařazují svůj život do správných kolejí. A přesně v tom je síla HIMYMu, přesně proto rád pravidelně usedávám před obrazovkami a zapomínám na všechny starosti. Tahle partička pěti skvělých lidí mě totiž vždy dokáže pobavit, po srdci pohladit a jednou...no, bude to těžké loučení. Ale jako by slova Barneyho vystihovala vše: It is LEGEN - wait for it - DARRY. Po pár letech aktualizuji po skončení seriálu: Ten konec mě dostal :(.
EZO.TV (2009) (pořad)
Jedna hvězdička za Vlastu Plamínka :-).
Medúza (1992) (pořad)
S Alešem a Richardem to byl nadprůměrný pořad + slavné bůčkové scény :-)...teď už jen šeď a šeď