Recenze (21)
Teletubbies (1997) (seriál)
Kdyby to bylo od Lynche, tak bych tomu nejspíš dal 5 hvězdiček.
Alluda Mazaaka...! (1995)
Tractor fight (viz youtube) je teď už legendární scénou :)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Mile překvapilo, a narážka na Vesmírnou odyseu mě fakt rozesmála :)
Jídlo (1992)
1. část: http://www.youtube.com/watch?v=39j7bypVxL8 , 2. část: http://www.youtube.com/watch?v=KQSdZWgflAA - mám smíšené pocity, je Švankmajer magor nebo génius?
Maškaráda čili Fantom Opery (2009) (divadelní záznam)
Kdyby Češi natáčeli Batmana, tak mistr Vondráček - Sardelli - by měl dostat roli Jokera. Ty xichtíky jsou prostě neuveřitelný.
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
V HD skutečná pastva pro oči!
Dr. House (2004) (seriál)
Tenhle seriál miluju, a zároveň ho začínám nenávidět, protože mi doslova znechutil všechno ostatní, v čem nehraje Hugh Laurie. Tomuhle člověk buď naprosto propadne, nebo to bude nesnášet... a nakonec tomu *stejně* propadne.
Doktor z hor (1992) (seriál)
Doktora z hor bych doporučil jedině panu režisérovi a jeho zhulenému profi štábu. A modlím se, aby to byl nějaký velice, velice schopný cvokař...
Den po zítřku (2004) (TV film)
Netřeba dlouhých recenzí a chvalozpěvů - už distributorem uvedený žánr tohoto grandiózního veleshitu sám o sobě celkem precizně definuje jeho kvalitu - ono "katastrofický" film se mi totiž zdá opravdu velice výstižné :)
AC/DC: No Bull (1996) (koncert)
...jeden z nejlepších koncertů, co jsem kdy měl tu čest vidět. AC/DC pobaví a kromě nářezové hudby se během jejich komediantských kousků divák nezřídka i zlehka ušklíbne :)