Recenze (425)
Solo: Star Wars Story (2018)
Lepší než jsem čekal. Na to s jakými problémi film vznikal - skvělé. A hodně jiné než předešlé SW, s čím májí problém zase místní s IQ 200+, kteří se myšlenkově zasekli někde před 15 lety.
12 hrdinů (2018)
Po technicé stránce zvládnuté, dějově už horší a samozřejmě patos tu je také, ale na druhou stranu ve snesitelné míře. 65%.
Black Panther (2018)
První polovina velmi průměrná a to asi dost kvůli absenci "mega" záporáka. To se v druhé části změní a taky nastává výrazné zlepšení. Obsazení Ch.Bosemana do role Black Panthera se povedlo.
Avengers: Infinity War (2018)
Nejlepší z Avengers a taky trochu jiný. 85%
120 BPM (2017)
Zbytečně zdlouhavé a nudné. Jásně, pro ty co třeba s touto chorobou bojují nebo znají někoho koho postihla, případně patří ke komunitě to bude mnohem emočnější zážitek, ale pro ostatní nikoliv. Pro méně smiřlivé diváky se sexuální orientací na stejní pohlaví rozhodně nedoporučuji - hodně sexuálních scén atd.)
Upgrade (2018)
Za mě ani zklámání ani nadšení. Atmosféru to má, ale je to béčko, což by mi tak moc nevadilo jako to, že má člověk pocit jako když sleduje nějakou PC hru a na rozdíl od mnohých extra originální story mi to taky nepřijde. Fajn, ale jen jednou.
Jan Palach (2018)
Obával jsem se moc, české filmy posledních let jsou z většiny nevalné kvality. Jenže obavy se nenaplnily. Až na poslední půlhodinu má děj spád, herecké výkonu velmi dobré, pan Zavadil v roli Palacha byl trefou do černého! Po "řemeslné" stránce nemám co filmu vytknout. Není zde zbytečný patos. Důstojné dílo památce Jana Palacha a vlasntě celému divokému roku 1968. Komentáře co hodnotí místo filmu smysl sebevraždy jsou hodně mimo...
The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (2018)
Dobře natočené, ale pravdou je, že člověk musí trochu přimouřit oči nad asi ne moc reálnou romantičností. Ale fajn podívaná. 70%.
Děsivé dědictví (2018)
Až na ten konec dobrý. Herecké výkony výborné, jako rodinné drama taky, ale jako horor o level horší a absurdní.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Příjemné překvapení. Bavilo a líbilo více než předchůdce. Většinou vtipné a ne přehnaně moralizující. 85%