Recenze (180)
Hotýlek (1975) (seriál)
Vtipných momentů bylo opravdu dost. Ale bohužel snad v každém díle ta gradace zajde až za hranu a začíná to být trapné. Lepší by bylo místo ždímání jednoho gagu raději přidat další z jiného soudku. Ale jinak jsem se vcelku dobře bavil.
Hrabě Monte Cristo (1998) (seriál)
Neviděl jsem to celé, ale přišlo mi to takové prvoplánovité a jednoduché
Hrátky s čertem (1956)
Na mě moc papundeklové, budovatelské a jednoduché. Ale hrůza to taky není.
Hugo a jeho velký objev (2011)
4,5*
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Některé díly za 5*, většinou ty, které souvisely s nějakým delším příběhem a měly tak šanci se trochu rozvinout. Ovšem některé jiné díly jsou skoro nekoukatelné, bez špetky nápadu a napětí, plné klišé (ještě jsem zapomněl na milostné příběhy jako z telenovel). Takže výsledek průměr.
Chicago (2002)
První a poslední (doufám) muzikál, který jsem viděl. Hudba a tanec mě ve filmu bohužel nudí až vadí. Ale jednou si to zažít je povinnost :-))
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Viz Malarkey. Historické seriály a filmy mám rád, ale to proto, že minulost bývá zajímavá a poučná. Zajímavější, než leckterý vymyšlený scénář. Tady ale scénář pokulhává - je to prostě moc telenovela. Přitom jako by tomu chyběla i živost.
Já, robot (2004)
Je to moc jednoduché. Akční film s troškou "zákonů robotiky", aby se neřeklo.
Jesse Stone: Bludiště pochybností (2012) (TV film)
Ale je to první viděný díl série
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Seriál s výborným nápadem. Ale pozor, později jsem se na to přestal dívat, protože už mi to přišlo všechno stejné, takže hodnotím pouze část.