Recenze (180)
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Zábavná podívaná, 70%.
Příchozí (2016)
No já nevím. S trochou nadsázky mi přijde, že libovolny díl seriálu Hvězdná brána obsahuje stejné množství "sci-fi" zamyšlení jako tento film, ale aspoň netrvají 117 minut. A jak ostatní zmiňují "melodramatickou" rovinu filmu, tak ta mě minula úplně. Přišlo mi to tam jako jakási vložka, která slouží jen k tomu, abychom pochopili "nelinearitu" času v pojetí mimozemšťanů. Je znát, že námětem je povídka, filmu by slušela stopáž 20 minut.
Volyň (2016)
Vynikající (masakr). Pátou hvězdu nemohu dát proto, že mi unikaly některé souvislosti, ke kterým je potřeba dodatečný kontext. V Polsku to asi probírali ve škole, já bych uvítal 10 minut stopáže navíc. (Shlédnuta další verze.)
Šest žen pro vraha (1964)
Přijde mi, že ve srovnání třeba s Argentem je to o dost slabší jak v atmosféře a scénách, tak v ději. Nedělo se zde prakticky nic než vraždy a to k mé spokojenosti nestačí. V podstatě to byla skoro nuda.
Tyranosaurus: Zhouba Aztéků (2007)
Vydržel jsem se na to dívat a to se počítá.
Vetřelec: Covenant (2017)
O trochu horší než prometheus. Technicky opět dobře zmáknuté, hororová atmosféra solidní a příběh originální, ale zpracování jednotlivostí příběhu (jednotlivé postavy, jejich činy, nedostatečný prostor věnovaný vysvětlení nebo možná to ani nedává smysl) sráží film na B-úroveň. Plus opravdu nechápu, proč ve všech "vetřelčích" filmech od Ridleyho Scotta musí být hlavní (ženská) postava ta nejošklivější a nejnesympatičtější ze všech zúčastněných.
Prometheus (2012)
Technické provedení a myšlenka/atmosféra za 5*, zpracování příběhu (scénář) slabota.
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Dívat se na to dá, ale není důvod. Když už je to ale zapnuté v televizi, tak proč ne.
Líbáš jako ďábel (2012)
Je to pitomost, ale Maroko se povedlo a dokázalo to udržet pozornost.
Pátý element (1997)
Komediální prvek mi tam moc neseděl (možná spíš ve své formě než obecně přítomnosti). Body nahoru za "neklišovitost", pro kterou mi to připomnělo občas Firefly. Edit po letech: 5*