Recenze (38)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Leonardo, Tom, Domhhal...úžasní. I přes to je všechny zastíní příroda. Iñárritu je génius!
Temné stíny (2012)
Úmorně nudné, bez vtipu, bez nápadu, bez logiky. Tima mám ráda-velice, toto byl však jeho nejhorší počin vůbec.
Jurský svět (2015)
Pokračování , které má úroveň.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Depp příšerný.. A přesto jsem se několikrát upřímně nasmála a celkově mě film bavil. A kde seženu takového sluhu? Hvězdu navíc za něj, ten byl jedním slovem úžasný!
Velká šestka (2014)
Při sledování jsem se neskutečně bavila:) Více jak mé děti.
Asura (2012)
Netradiční, až hororová animace, nádherná hudba a silné téma. Od začátku do konce sledováno s husí kůži a s mírným pocitem na zvracení:) Po dlouhé době film, který není pro slabé žaludky a jen tak na něj nezapomenu.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Motoristické soft porno...:)
Želvy Ninja (2014)
Vizuálně pěkná oddechovka, hláškující pubertální želvy. Pěkná švanda to byla!
Porco Rosso (1992)
Raději budu prasetem, než fašistou:) Mijazakiho filmy jsou po všech stránkách dokonalé !
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Zhlédnuto v kině s dětmi. Nečekala jsem nic a byla příjemně překvapena, daleko lepší než pokračování Madagaskaru...