Oblíbené filmy (8)
Walk the Line (2005)
Nevím, proč většina lidí srovnává tento film s Rayem. Ano, můžou za to drogy, ale vždyť je to ve světě ,,šoubyznysu" běžná záležitost. Skončit to buď dobře, nebo špatně. J.R. Cash měl štěstí v tom, že při něm stála milující žena June Carter, která ho i přes všechny jeho úlety podporovala. Režisér James Mangold pojal celou záležitost velmi profesionálně. Herci v hlavních rolích ohromují tím, že neotevírají pusy na ,,plejbek" špičkových interpretů. Vzali totiž zpívané slovo a hru na hudebních nástrojích do svých rukou. Ve scénáři nechybí poměrně rychlý vzrůst hlavního hrdiny, obrovská sláva, pád, ale i následné vzchopení se. Dávají tomu šťávu i kvalitní interpretace Cashových kolegů z dob minulých (Jerry Lee Lewis, Elvis Presley, Roy Orbinson aj.)
Někdo to rád horké (1959)
Pro tento film mám neskutečnou slabost a pro hlavní postavu, Marilyn Monroe, ještě větší. Jedná se o komedii, která i v dnešní době nemá konkurenci. Je neskutečné, jak může být film z roku 1959 sledovatelný i po tolika letech. Je mnoho snímků, které by dnešní společnost nepochopila, ale Někdo to rád horké je výjimkou. Každý divák zde najde vtip, náročné oko toužící po kráse shlédne ženskost a ,,lovci starých časů" si také přijdou na své. Alespoň mně vždy všechna tato fakta vykouzlí úsměv na rtech.
Drive (2011)
Můj milovaný herec, atmosféra a soundtrack.... nemám slov.. :)
Skrytá identita (2006)
Scorsese opět předvedl svoji genialitu. Mám chuť vidět tento film znovu a znovu... Baví mě to!
Leon (1994)
Nikdy jsem netušila, jak skvělá herečka je Natalie Portman. Věřila jsem jí tu neskutečnou lásku k Leonovi. Celý příběh mě dostal. Tomu říkám opravdový zážitek...
Kmotr II (1974)
Klasika, která mě nikdy neomrzí. Al Pacino je sexy, tahle role mu nesmírně sluší.
Strom života (2011)
Kdo nepochopil, o čem je film, nepochopil, o čem je život...
Sedm životů (2008)
Svého času mě tento snímek velmi zasáhl.