Recenze (235)
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Nej díl z celé série - pln nostalgie
Jak přežít single (2016)
Smutné, co vše se ještě nazývá filmem
Děda je lotr (2016)
Bylo mi za oba hlavní "hrdiny" velmi trapně
Everest (2015)
Film nic převratného neukazuje, ale i tak chválím sympatické výkony herců...
Spectre (2015)
Ač tento díl Bonda čelil pomluvám, po jeho shlédnutí musím říct, že já jsem spokojen a moc se těším na pokračování, když nás tak navnadili..
Hledám přítele pro konec světa (2012)
komedie-asi jedna vtipná situace drama-ani moc ne scifi-těžko road movie-zas tak daleko nejeli romantika-až ke konci
Vykolejená (2015)
Ať žije dnes moderní kult free single nymfomanek. Mě to nebere. Slabé téma na komedii.
Zamilovaní (2011)
Ze začátku celkem simpatické, ale čím více jdete dál, tím více jednání hlavních hrdinů nechápete (mluvím-li za sebe), no a konec mi to vlatně potvrdil. A když je snímek označen nálepkou romantické drama-neměl by člověk pak být v depresi z toho jak to dle snímku na světě chodí..
Méďa 2 (2015)
Stejná slabota jako jednička
Na hraně zítřka (2014)
Origoš, místy zdlouháveé, ale prostě USA