Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Tři dny ke svobodě (2010)
Po delší době skvělý thriler, ale s minimem násilí. Hnacím motorem filmu je skvělý scénář, který spaluje citové pouto po sjednocené rodině. Russel Crowe opět ukázaj jak mu sluší zasmušilý pohled a touha po milované ženě, kterou nechce ztratit. Není hezounem z Gladiátora, ale přesto s vámi flirtuje přes plátno svoji nezdolnou touhou obelstít překážky nastražené smolným osudem jeho ženě. S maželkou jsme s ním prožívali závěr jako by pomáhal nám na svobodu. Ikdyž některé momenty překvapení mohly vyznít lehce kýčovitě film nás nadchl. Pokud se vás drahá polovička zeptá- udělal bys to pro mě taky? neodpovídejte jak já - asi ne,nechal bych se sbalit tou flirtující Olivií Wilde :-)
Vesnice (2004)
Život je krásný (1997)
Znamení (2002)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Nedotknutelní (2011)
Není co dodávat, prostě na to koukněte...
Keith (2008)
Thor (2011)
Na začátku si říkám - no to bude blbost, ale ono ani ne. Milé propojení obou světů, morálního obrození hlavního hrdiny a zneškodnění padouchů mě dostalo. Prostě dobrý
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
musíš odejít, lidé si stěžují, že si to tady až příliš moc užíváš :-)