Recenze (1 728)
The Gray Man (2022)
Akčňák s příchutí béčka, který si s logikou moc hlavu neláme. Ale to se čekalo. Tramvajová honička byla k popukání.
Dark (2017) (seriál)
Neskutečné!! Takhle propracovaný scénář se jen tak nevidí. Trochu jsem se bál konce,ale ouha. Všechno docvaklo na své místo,klobouk dolů. Marty Mcfly by se divil jak se dá spirála času roztočit.
Muž z Toronta (2022)
Další komedie na jedno brdo. Jako dalo se,ale postupně to ztrácelo úplně všechno. Naštěstí přišla závěrečná super bitka.
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Nic nového pod sluncem. Kostra příběhu dobrá, množství postav i jejich motivace dodávaly příběhu na košatosti. Ovšem hlavní záporák s křidélky mi byl k smíchu a jeho armáda dost zbytečná,s jeho schopnostmi.
Kód 355 (2022)
Až moc velké skákání z klišé do klišé. Nakonec největším plusem akce, protože logika vzala za své ve spleti podrazů.
Future Man (2017) (seriál)
Díl od dílů lepší,hlavně druhá série,kde se scénář dobře utrh ze řetězu. Ve třetí sérii pak čím dál brutálnější úlet s perfektním koncem.
Zrádci (2020) (seriál)
Je to jako zjevení. Velké překvapení. Na roztěkanou kameru si musíte zvyknout ale příběhu ubec neubližuje. Spíš naopak. Herci v detailech skvělý. Příběh má všechno,akci(českou),vůbec nenudí a navíc i pointu.
Národní házená (2022) (seriál)
Škoda nesmyslného posledního dílu,jinak super zábava.
Synchronic (2019)
Trochu nedotažené. Jinak celý příběh klobouk dolů,žánrovka jak prase.
Watchmen (2019) (seriál)
Prostě paráda! Žádné velké vysvětlování, všechno se vysvětluje dějem, což ze začátku trochu vadilo. A i přes všechnu tu tvůrčí invenci potěšilo politicky nekorektní poukázání na rasismus i skutečné ukotvení v čase.