Recenze (1 728)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Nic nového pod sluncem. Kostra příběhu dobrá, množství postav i jejich motivace dodávaly příběhu na košatosti. Ovšem hlavní záporák s křidélky mi byl k smíchu a jeho armáda dost zbytečná,s jeho schopnostmi.
Guru (2022) (seriál)
Opravdu zajímavý děj je až příliš poškozen časovými skoky a až moc strojovým vyprávěním.
Kód 355 (2022)
Až moc velké skákání z klišé do klišé. Nakonec největším plusem akce, protože logika vzala za své ve spleti podrazů.
Moonfall (2022)
Správná dávka nadsázky i plno skrytých odkazů a vtipů.Emmerich v podstatě paroduje sám sebe,ale je to jízda. Technicky ovšem ve velkém stylu.
Muž z Toronta (2022)
Další komedie na jedno brdo. Jako dalo se,ale postupně to ztrácelo úplně všechno. Naštěstí přišla závěrečná super bitka.
Národní házená (2022) (seriál)
Škoda nesmyslného posledního dílu,jinak super zábava.
The Gray Man (2022)
Akčňák s příchutí béčka, který si s logikou moc hlavu neláme. Ale to se čekalo. Tramvajová honička byla k popukání.
Vražedné stíny (2022) (TV film)
První díl docela ušel. Druhej se perfektně rozjel,ale všechno zničil závěr. Místo pořádnýho rozuzlení přišel rozplizlej konec odříkanej právníkem.
Black Widow (2021)
Ucházející střípek do skládačky Marvelovského světa.Konec samozřejmě přepálený,ale celkově je to slušná jízda.
Bomba (2021)
Sice thriller,ale je to hlavně o morálce.