Oblíbené seriály (9)
Zdivočelá země (1997)
Okresní přebor (2010)
České století (2013)
Konečně někoho napadlo natočit něco podobného!Škoda že jen zkratkovitě.Důležité momenty našeho národa ve dvacátém století hovoří ústy hlavních aktérů.Žádné rozmáchlé scény,ale precizní dialogy v propracovaných scénách.
Návštěvníci (1983)
Rozhlédni se, člověče (1998)
Případy 1. oddělení (2014)
Konečně něco pořádného ze současnosti.Po všech těch stupidních seriálech z vaší ulice a ordinace něco skutečného.Děj se drží striktně případů a dává nahlédnout do zákulisí policejní práce.Žádné velké honičky,žádné střílečky,ale opravdový svět.
Expozitura (2009)
Zpočátku mě to příliš nenadchlo,postupem času jsem byl ovšem vtažen do té džungle korupce,která u nás panuje.samozřejmě plno chyb by se našlo,ale základní sdělení bylo jasné a s přibývajícími díly i stále napínavější.A navíc to byla v podstatě pravda.Takže po prvotní skepsi jsem nadšen.A že to natočila nova je mi šumák.