Recenze (219)
Herec (2020) (seriál)
Potěšilo kvalitní zpracování, výborně zahraný, pointy, zvraty...na televizní inscenaci velmi dobré.
Kandidát (2013)
Bomba. Marketingovy matrix v modernim strihu svetove urovne. Fakt jsem cumel. I vcetne zaverecne pointy. Well done, Bobe!
Equilibrium (2002)
Zbytecne nasilne, akcni sceny smesne, ani to prostredi nebylo nejak dobre propracované. Alespon obcas nejaky zvrat a zakladni myslenka usly.
Atlas mraků (2012)
Předlohu jsem nečetl. Film byl pro mne zajímavý hlavně tím, že těch 6 příběhů bylo rozkouskováno na kousky a člověk to zvládl sledovat. Také že tam hráli různé role stejní herci, dobrá finta. Příběhy byly většinou akční thrillery z různé doby, do kterých vkládali autoři nějaké pseudofilosofické plky. Pro děcka asi dobrý, proto to tu má takové vysoké hodnocení. Uvažoval jsem o 4*, ale často to bylo zbytečně drastické a násilné, tak jsem šel s hodnocením níže.
Povodeň (2005) (TV film)
Tomu se rika herecky koncert.
Dokonalá loupež (2018)
Loupeni bylo vymakane a zabavne, prestrelky zbytecne, prehnane, nerealisticke. Vytahnout kulomet v zscpe na dalnici apod.
Tři bratři (2014)
Tohle se vubec nepovedlo. Zpivat i normalni dialogy byla pekna blbost, nefungovalo to a spousta hercu zpivat moc neumela. Vyprava a digitalni triky nebyli spatne.
Neznámý (2011)
Velmi povedený je dějový obrat, to se mi hodně líbilo a nečekal jsem to. Akční scény obsahovaly spoustu žánrových klišé, škoda.
Stehlík (2019)
Zdlouhave, pomale a ke konci se to uz tak nejak opakovalo.
Tygr a drak (2000)
Některé momenty byly vynikající, ale bojové scény s létáním už hodně přeháněly. Pokud se nelétalo, choreografie scén byla výborná, rychlé, téměř baletní výkony.