Recenze (367)
Bláznivá střela (1988)
Parodie už nejsou, co bývaly. Možná by se mohli tvůrci současných parodií naučit trochu pokoře a učit se u klasik žánru, ale toho se asi nedočkáme. Škoda.
Bláznivá střela - Amerika v ohrožení (2008)
Tohle byla chyba. To zaprvé. A zadruhé: proč se to sakra jmenuje Bláznivá střela?!
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
Brilantní a po všech stránkách dotažený film s působivými hereckými výkony, efekty a dějovou zápletkou. Vážně? Ani v nejmenším!
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Nejvíc si mne za celý film získal křeček zavřený v plastové kouli. Tak mimózní tragikomickou postavu už jsem dlouho neviděl.
Caddyshack (1980)
Ten sysel je prostě boží!
Captain America: První Avenger (2011)
Já jsem dostal, co jsem čekal. Americkou propagandu, ale zábavně podanou, navíc se sympatickými herci a přehlednou akcí. Popcornovka jak má být...A teď už zbývá jenom jediné: Avengers assemble!
Celebrity Deathmatch (1998) (seriál)
Povedená blbůstka. Škoda kolísavé kvality jednotlivých dílů.
Cemetery Junction (2010)
To je úplně super film. Super film o maloměstě, snaze o vymanění se z jeho vlivu a o lhaní sobě samému o své vlastní budoucnosti i minulosti. Atmosféra 70. let a výborní herci jsou už jen taková malá třešnička na dortu.
Cesta do pravěku (1955)
Karel Zeman je král trikových záběrů. Snímek je o třicet let mladší než třeba Souboj titánů a podle mého názoru je na daleko lepší úrovni.
Cesty domů (2010) (seriál)
Nový český seriál, který je úplně stejný jako všechny ostatní. Špatný. A se stejnými herci. Špatnými. A ta jedna hvězdička je asi moc, ale mám rozvernou náladu.