Recenze (109)
Klíšťák (2016) (seriál)
Právě dokoukaná celá první série. Jsem velkým fanouškem animované série Klíšťáka, takže jsem dlouho očekával tento seriál. Po shlédnutí pilotu jsem byl nadšený a plný očekávání, co přinese celá série. Bohužel s dalšími díly přišlo trochu zklamání, když nedokázaly navázat na dobrý pilot. Druhá půlka série už však nabídla tu zábavu, kterou jsem očekával po pilotu. Seriál byl sice více o Arthurovi, který byl tou hlavní postavu a Klíšťák zde byl trochu v pozadí a ne tak výrazný, jak ho třeba známe z animované série, ale vůbec to tomu neuškodilo. Líbilo se mi, že The Tick byl pojat více akčně s tím, že si stále ponechal komediální prvky. Plus dávám zároveň taky za skvělého záporáka, Teror zkrátka neměl chybu. Trochu mi tam ale chybělo více postav z původní animované série (např. Die Fledermaus), i tak jde ale o značný posun oproti série Ticka z roku 2001, který pořádně nic nenabídl. Je dobře, že příští rok se můžeme těšit na další sérii s deseti epizodami a jen doufám, že si The Tick minimálně udrží kvalitu, kterou zatím má.
Colette (2013)
Pro mě byl film zklamáním...
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Takovou hovadinu snad nelze hodnotit jinak, než plným počtem. Zaslouží si to také svým kvalitním českým dabingem.
Babovřesky (2013)
Vážně jsem čekal, že se u tohoto filmu zasměji, ale nakonec jsem měl co dělat, abych film vůbec dokoukal...
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Možná 4 hvězdy jsem dal tak trochu z nostalgie, ale je dobře, že jsme se dočkali ještě i tohoto dílu...
Královna ročníku (2007)
Byla to docela milá komedie. :)
Zkus mě rozesmát (2011)
Příjmená komedie, zkrátka typická sandlerovka...
Tak trochu jiná love story (2007)
Přiznám se, že jsem od filmu čekál trochu více. Začátek byl zajímavý , ale s koncem, kdy měla mysterioznost gradovat a napětí sílit, přišlo u mě vystřízlivění. Ten závěr i s pointou byl odfláknutý. I tři hvězdy jsou u mě trochu nadhodnocení. I když, ten večer jsem se na to koukal s jednou slečnou a ten film neměl být hlavní finále onoho večera, to se možná také podepsalo na celkovém hodnocení. :P
Zahulíme, uvidíme 3 (2011)
Harold & Kumar si stále drží ten svůj standart z předešlých dvou dílů, komedie neurazí, ale žádná bomba se taky nekoná...
Opoparchant (2001)
Úplně nejhorší to zas nebylo....