Recenze (11)
Protiúder (2010) (seriál)
1. serie ***, 2.serie ****
Let's Dance 3D (2010)
jedno ohromny kliseeeee.....neuveritelne hloupy dialogy a herecky vykony taky podprumerny. Tanecni sceny jsou samozrejme skvely, ale hlasky typu "watching the traffic makes me feel like i'm part of something bigger" to opravdu jen a jen shazujou!
Cizinec (2010)
za vizualni stranku musim dat 4*....ale na druhou stranu...Benatky, Jolie, Depp....jak jinak - nez krasna pohlednice - to vizualne vubec mohlo dopadnout? Dej se mi popravde ani moc sledovat nechtelo, i presto jsem si tech sto minut uzil.
Jonesovi (2009)
Hodně originální téma, skvělý obsazeni, pěkná atmosféra a kapánek klišé konec...ale jak jinak to na druhou stranu mohlo skončit?! Pro mě za 4,5 *
Sex ve městě 2 (2010)
Ja dostal to, co jsem cekal...hromadu designeru, kycovite interiery a kousavou Samanthu :-)
Shark City (2009)
pomalu si rikam, ze asi nema cenu sledovat film, kdyz je soucasti obsazeni Vivica A. Fox :-/
America (2009) (TV film)
Celkem velky prekvapeni. Pribeh kluka - America - ktery se dostane do napravneho zarizeni a Rossie O'Donnell mu jako socialni pracovnice pomaha resit problemy z minulosti. Moc pekne natocenej TV film, ktery se uplne obesel bez zbytecneho patosu, kterym podobny filmy casto prekypujou.
Imaginární lásky (2010)
Čekal jsem něco podobného jako jeho první film, ale očividně šel trochu jinou - lehčí a vtipnější cestou. Na tak mladého herce/režiséra/scénáristu jde o neuvěřitelný talent :-)
Elektra Luxx (2010)
Women in Trouble me mile prekvapily a proto, kdyz mi pod ruku prisla Elektra Luxx, cekal jsem neco podobneho. Elektra me ale bavila o kousicek vic. Vyborne obsazeni a celkove moc vtipny a mily film.
Muž ve stínu (2010)
Po celkem dlouhe dobe film, ktery me dostal. Vizualne je to jedna krasa. Vyborne herecke vykony a k tomu skvela hudba. Tleskam :-)