Recenze (284)
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Nelíbí se mi a nebude se mi líbit. Druhý díl už prostě neni Ace Ventura. Za těch pár vtipů 2*.
Alenka v říši divů (2010)
Tim Burton a Johnny Depp opět dokázaly svou genialitu.Filmu dává 4* za skvělé zpracování grafiky a celkovou zábavu.
Americké psycho 2 (2002)
Rachael je sebevědomá studentka, která když si něco umane tak to prostě musí dostat. Je schopná kvůli tomu i vraždit. A právě to dělá když se chce dostat na důležité místo u policie. No kdo jí stojí v cestě tak zemře. Celkem by mě zajímalo proč tu má film 30%?! Film je zábavný a ta nadřazenost Rachael a ta její pohoda u zabíjení je skvěle koukatelná. Divím se a aspoň pomáhám 5*.
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Na filmu jsem byl v kině a v mé hlavě je nechápavost proč má tak málo procent. Film mě zaujel skvělím napětím, velkým hadem a rád jsem se na něj podíval po druhé, třetí a tak dále. Líbil se mi i více než jednička.
Arabela (1980) (seriál)
Co dodat :)
Armáda temnot (1992)
Třetí díl jedné z nejzábavnějších filmových sérií. Moc mě bavily všechny díly ale tenhle asi nejvíce. Bruce Campbell se zde dostává do staré doby, kde pomáhá obyvatelům hradu před zlem.
Assassin's Creed : Lineage (2009)
Animovaný film o ASSASSINOVY, jinými slovy nájemnému vrahovy. Své rodině lže o své práci a chodí po nocích vraždit.
Ať žijí duchové! (1977)
Pěkná filmová pohádka :). Dobrý komentář (gouryella).
Avatar (2009)
Kouzelný film roku 2009. Krásná příroda a místo děje. Ta hudba a romantika. Sam Worthington a Zoe Saldana jako dva modří lidé. Avatar mi přípomíná procházku růžovým sadem až na to vojsko. Krásný příběh a dávám mu Oscara jak za režii tak za film. AVATAR SI HO ZASLOUŽIL.
...a zase ta Lucie! (1983)
Velice vtipné. Pěkný příběh a celkově moc dobré.