Recenze (71)
Elysium (2013)
Jedno z nejlepších scifi co jsem viděl.
Gravitace (2013)
Čekal jsem originální příběh. Nuda a nereálný zhluk nešťastných náhod. Emoce vyumělkované. Prop mě zklamání roku.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Ti vědátoři... je vůbec možné ještě dnes vymyslet něco tak stupidního? Pár technických vymožeností mě zaujalo, tak to do odpadu nehodím.
Doblba! (2005)
Konečně něco českého u čeho jsem se opravdu zasmál !!!
Ultra Force 1. (1989)
Starší ročníky pamatují dobu, kdy tohle k nám přišlo na VHS... melancholická vzpomínka na dobu, kdy tohle frčelo.
Fantastický mazel (2008)
Zábavná rodinná komedie. Chow je zábavný a dokonce i emoční scéna se mu tady povedla. Taková šílenost. Chvíli se člověk směje, pak by měl brečet a hned se zase smát. Snad Chow přinese melu, nebo shaolin II... to bych od něj rád.
Postřižiny (1980)
Nic extra, ale Hrušínský je pan herec.
Kick-Ass 2 (2013)
Co dodat... doufám, že bude i třetí díl.
Kick-Ass (2010)
Geniální dílo. Silné emoce!!!
Nevědomí (2013)
Olga Kurylenko mi tam neseděla, jinak bych dal za 5