Recenze (7)
Zmizelá (2014)
Miestami perfektný, napínavý, ale ten koniec ten to pokazil na plnej čiare. Hold *** is enough
Firma (2012) (seriál)
jeden z najlepsich novych serialov ktory este nezrusili
Grimm (2011) (seriál)
Plne suhlasim s Tirionom, ani prvý diel ma neprimel k tomu aby som ho dopozerala do konca. pre mňa bolo asi najväčším sklamaním tváre ala Angel. Námet síce fajn, ale to spracovanie je ošemetné. Kiežby to dokázali pretvoriť v niečo pozerateľnejšie a počuvaniahodnejsie.
Všemocný (2011)
Take reqium for a dream s happyendom.
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Celkom podarena zalezitost, jedina vec co mi prekaza je vizual tych vlkodlakov-to sa im tak trochu dost nepodarilo. Ale inak vcelku pozeratelne ;) ps: the best friend hl. hrdinu je dost vtipny.
Útěk ze Sibiře (2010)
jeden s filmov ktory sa tazko popisuje, treba ho zhliadnut-prezit.
William a Kate (2011) (TV film)
Už len to, že sa jedná o videofilm vo mne nevyvolalo žiadne veľké očakávania. Veď kto by už za týmto čakal hollywoodske hviezdy, či prepracovaný scénar. Nie je to film pre "fajnšmekrov", ale taká romantická oddychovka, ktorá určite nesklame, poteší a niekomu dokonca vyčarí úsmev. osobne sa mi to páčilo, ale ako spomenul _Moon_ dokument by sa hodil viac .