Recenze (999)
Trestná lavice (2005)
Je to zábavné a vtipné, toť vše. Verdikt: 3* a 70 %.
Potomci lidí (2006)
Dobrá režie. Z děje si po delší době ale už nic nepamatuji, snad jen samotný název. Verdikt: 4* a 75 - 80 %. PS. I přesto, že má paměť selhává, mé původní 4* vypovídají o tom, že film musí být nadprůměrně dobrý.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
V době, kdy byly na světě pouze 4 knihy z potterovské heptalogie, považoval jsem 4. díl za ten nejlepší avšak mezi filmy se toto říci nedá. Není to sice špatné (když si odfiltruji knižní předlohu), ale bez použití filtru je to prostě slabý odvar. Je to jaksi odfláknuté a samotné finále je nic moc, přesto ale jako fanoušek Harryho se na film rád podívám znovu. Verdikt: 4* a 75 - 80 %.
96 hodin (2008)
Super agent Bryan (Liam Neeson) všechny vyvražďuje jednoho po druhém, unést mu jeho milovanou dceru rozhodně nebyl dobrý nápad. Je to akční drama, které je velmi přímočaré a můžete u něj v celku vypnout mozek. Postavené na přirozeném charizmatu herce Liam(a) Neeson(a). Verdikt: 3 a 1/2* a 75 %.
Já, robot (2004)
Docela dobrý a příjemně nadprůměrný snímek. Filmy s Willem Smith(em) mám celkem rád. Zajímalo by mě jaká je asi knižní předloha a na kolik ji lze srovnávat s Čapkovým R.U.R. Verdikt: 4* a 75 - 80 %.
Hříšný tanec (1987)
Songy jako "Time of My Life" a "She's Like a Wind" od Patrick(a) Swayze Vám budou tuto neskutečnou romanťárnu neustále připomínat. Pro téměř všechny ženy a romantické duše a všechny zamilované. Verdikt: 4* a 75 %.
District 9 (2009)
Hlavní doménou filmu je herec Sharlto Copley, který zde hraje neuvěřitelné "pako". Zvláštní film po jehož shlédnutí mám rozporuplné pocity. Verdikt: 3 a 1/2* a 75 - 80 %.
Poslední samuraj (2003)
Dobře natočené, ale vystavěné na kýčovitém filmovém klišé, jak kterak bílý cizinec ve společnosti Asiatů přebere jako úplný floutek hlavnímu frajerovi jeho koc. Velmi elegantně a snadno se vmísí mezi znepřátelený národ za které poté dokonce, světe div se(!) bojuje jako by se nechumelilo, což je ale v Hollywoodu naprosto normální. Je tu prostě jasně čitelný hollywoodský rukopis, jinak je ale film 100% kvalitní a stojí za to ho vidět. Oceníte hlavně výpravu, exteriéry, kulisy, kostýmy... a příběh. Verdikt: 3 - 4* a 75 - 80 %.
V jako Vendeta (2005)
Remember, remember the 5th of November... Napínavý a zajímavý příběh, vizuálně podmanivé, s dobrými kostýmy a dobře zahrané. Doporučuji ke skouknutí všemi pěti. Krom hlavních představitelů byli zajímavý i Stephen Rea, Tim Pigott-Smith a v roli hlavního politického skvěle demagogického diktátora z Británie budoucnosti skvělý John Hurt. Verdikt: 5* a 85 - 90 %. PS. Sakryš, vidím, že svým úvodním prohlášením v mém komentáři imituji uživatele DaViD '82 za což se omlouvám, jedná se o podobnost čistě náhodnou.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Tomu říkám komorní mysteriózně romantické drama. Je to dobře zahrané a je tam půvabná herečka v podobě Claire Forlani. Verdikt: 3* a 70 %.