Recenze (670)
Benga v záloze (2010)
Skvělý Wahlberg a výborný Ferrell. Smrtící hlášky....
Bezdružice (2015) (seriál)
Stačí se podívat na "herecké" obsazení. Sběr zoufalých ochotníků. Smutné je, že Carda přes tento typ seriálů klesá čím dál tím hlouběji. Přitom je to velmi dobrý herec.
Big Brother (2023) (pořad)
Jaký je důvod vracet se k formátu, který byl populární před 20 lety?
Bikesalon (2018) (pořad)
Co to má jako být? Nejdříve reportáž o nějaké cyklostezce, pak o časovkářském speciálu, kde 5x padne upozornění, že běžný smrtelník se na takovém kole nikdy nesveze (a to jako proč?). Zkrátka zoufalá Prima má potřebu fušovat do další oblasti...a dělá to opět velmi špatně.
Bohemian Rhapsody (2018)
Dechberoucí film. Queen zbožňuju...a Freddieho nikdy nikdo nepřekoná.
Bojovník (2015)
Parádní kousek. Gyllenhaal vynikající, stejně jako Whitaker. Jeho jsem nikdy nemusel, ale tady je excelentní. Jo, možná ten příběh je stokrát ohraným klišé, ale tohle se fakt povedlo. Ostatně, i u série Rockyho vyniká pouze první díl...jinak to není bůhvíco (hlavně ta propagandistická čtyřka).
Bomby na ledu (2023) (pořad)
Absence hráčů moravskoslezských klubů a otravné brnkání po “každé” větě.
Bostonské tornádo (2013) (TV film)
Klasické nízkorozpočtové déčko. No name herci, (tedy až na “muže s cigaretou”), strhující speciální efekty, které budí úsměv a…dál nic. V rámci “déček” průměrný počin.
Bouřlivé víno (1976)
Když se člověk odprostí od politického podtextu, a že ho tam teda je, tak je to celkem dobrá komedie.
Božské dorty od Markéty (2013) (pořad)
Pořad z doby, kdy si kanál Prima hrál na gastrotelevizi a učil české burany špičkové gastronomii. Cecek, Ital, Markéta, Karolína, Martin…