Recenze (670)
Dallas (2012) (seriál)
Seriál je to +- deset let starý, ale trpí netflixovským syndromem. Velká nálož nečekaných zápletek a zvratů…a to je, v tomto případě, kámen úrazu.
Dálniční hlídka (2019)
Má to atmosféru, obsazení, námět a dobrou první polovinu. Ve druhé polovině už to ztrácí dech a závěr je překvapivě rychlý.
Daniel Landa: Tajemství (2002) (hudební videoklip)
Skladba je to nádherná….klip o něco slabší.
Děda je lotr (2016)
Zábavná komedie plná nekorektních hlášek, se skvělou dvojicí DeNiro/Efron, doplněnou o výbornou Plazu.
Démoni (1985)
Zábavné a s hodně slušným soundtrackem.
Den D (2008) (pořad)
Jmenuji se Tokio Okamura a nemám zájem.
Deník Dity P. (2013) (pořad)
Pořad který nenadchne ani neurazí.Odborníci na internetu uznávají jen ceckatou indiánku Polhreicha.Jakýkoliv jiný kuchař je pro ně amatér a zoufalec.Ať už Dalibor Navrátil,Radek Šubrt,Radek Kašpárek atd.Odborníci uznávají jen Pohlreicha. Deník Dity P. není žádná jízda,ale jako inspirace velice zajímavé.Uznávám,že Dita nepůsobí vyloženě sympatickým dojmem,ale umí a to je hlavní.
Den, kdy unesli papeže (1995) (TV film)
Hahahahaha pominu-li předlohu, tak zpracování je naprosto zoufalé, až trapné. Nejtrapnější je záběr na Vydru jedoucího na motorce. Dále pak naprosto zoufalý trik, kdy Nárožný a Bydžovská vhazují dopis do schránky v jedné z NY ulic :D:D:D.
Den nezávislosti (1996)
Americký president zachraňuje po boku alkoholika svět. Zlom vaz, brácho!
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Snad i poslední útok...