Recenze (1 186)
Voda pro slony (2011)
Pozitiva: Na film jsem se podíval hlavně kvůli Reese a opět jí to zde seklo. Ch. Waltz je skvělý zloun, jako obvykle. Sloni jsou boží zvířata, a ta slonice Rosie v tomhle filmu je kouzelná. Výborná hudba J. N. H. Film je zručně natočen i sestříhán, Negativa: Odpudivý a extrémně nesympatický hlavní hrdina ošklivý jak noc. Plno klišé. Pár nudnějších pasáží. 70%
Inferno (2016)
Slátanina, která si hraje na sofistikovaný thriller plný zvratů. Ale aspoň jsem se dozvěděl, jak vzniklo slovo karanténa... A pobavil se u scénky "sledování krádeže masky" :-)
Země zítřka (2015)
Klady: Vizuálně nádherná pasáž v Tomorrowland, bezva holky, pár podařených vtípků. Zápory: Nezáživný, komplikovaný scénář, nevyužitý potenciál, závěr.
Orel Eddie (2016)
Film se nadějně rozjíždí, T. Egerton v roli Eddieho exceluje a i když víte, že se na tu olymiádu nakonec dostane, sledovat jeho cestu je fakt zábava. A Hugh Jackman je ve své roli taky výborný... Ale co se odehrává zhruba poslední třetinu filmu: WTF?! Naprosto děsně kýčovitý patos, který se na Vás řine ze všech stran, zcela zkazí doposud kladný dojem a na konci jsem si jen přál už co nejrychlejší konec, protože té přeslazenosti už jsem měl po krk. Jaká to škoda!
Vzpomeň si (2015)
Devadesátiletý stařík, který odkráčel ze starobince a vraždil... Zajímavé :-)
Ve jménu krve (2016)
90%. Čistá žánrovka se skvělým a sakra charismatickým Melem Gibsonem, kterému to ve fousech sekne mnohem víc. Jeho dcerka v podání Erin Moriarty (které to zase víc sluší jako brunetce) si moje sympatie taky získala. Film si nehraje na nic hlubokomyslnějšího či vážnějšího, dialogy jsou vtipné - Johnu Linkovi i jeho dcerce se zadaří hned několik povedených hlášek, film od začátku do konce odsejpá a ani chvilku jsem se nenudil: Sečteno podtrženo - já se bavil a velice doporučuji.
Hana a její sestry (1986)
Super hlášky, vtipné scénky (nejraději mám tu o Elliotově "diplomatickém" vyjádření citů k Lee :-) ), slušná dávka neuróz, vyjádření lásky k New-Yorku - Woody v nejlepší formě. Jen ten konec možná nemusel být tak přisládlý...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Skvělá předloha, kvalitní technické i umělecké zpracování, vynikající herci, osobité postavy, silné příběhy, kvalita se drží stále vysoko, zkrátka fenomén, který miluju!
Samba (2014)
Film začal nadějně, avšak tak nějak... vyšuměl. Svěžest, vtip a milé postavy se změnily na kýč, předvídatelnost a trochu i křeč. Jednou stačilo.
Iracionální muž (2015)
Film se zajímavým scénářem a skvělými herci, který mě bavil. Modrá barva na csfd mu podle mě nesluší nesluší...