Recenze (141)
První dobrá (2022) (pořad)
Sketche jsou pro ČR pořád náročnej formát, stejně jako stand-up. Především kvůli tomu, že většina lidi v tomhle humoru nevidí větší hloubku a radši ho odsoudí jako nevyspělou komedii.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Tolik punů jsem v českým provedení ještě v životě neviděl. Perfektní smršť bizáru, který si rád objednám znovu. Je to žrádlo!
Love Island (2021) (pořad)
Nejlepší věc, na který jsme měl možnost se podílet.
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Inovativní verze reality show. Jasná dezorientace diváka a zároveň očividné navádění účastníků, ale v novém, hravém a zábavném podání. Binge-watch jednohubka, s kterou Netflix, podobně jako u Tiger Kinga, udeřil hřebík na hlavičku. P.S.: Lana si zaslouží vlastní spin-off P.S. S.: Kelz je láska od začátku do konce “She blew it. BLEW - IT.”
Aziz Ansari: Right Now (2019) (pořad)
Aziz kurva dospěl. Smích, slzy a myšlenky.
Nad ránem (2019) (seriál)
První seriál, kde mi nevadily flashbacky. Perfektně napsaná jednohubka (8-mi hodinová) s řádkou charakterů, které jsou už teď kultovní (Wesley, Eli a Angelica !!!).
Paddleton (2019)
Ray Romano...
Cizinec ve vlaku (2018)
Klidně at Neeson hraje pořád ten samej film. Furt mě to baví.
Predátor: Evoluce (2018)
Tohle neni o ničem jinym, než o černym suchym humoru Shanea Blacka. A ten vždycky stačil.
Tiché místo (2018)
Znamení 2. Ale lepší než jednička.