Recenze (141)
It's Always Sunny in Philadelphia (2005) (seriál)
GOAT mezi seriály.
První dobrá (2022) (pořad)
Sketche jsou pro ČR pořád náročnej formát, stejně jako stand-up. Především kvůli tomu, že většina lidi v tomhle humoru nevidí větší hloubku a radši ho odsoudí jako nevyspělou komedii.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Tolik punů jsem v českým provedení ještě v životě neviděl. Perfektní smršť bizáru, který si rád objednám znovu. Je to žrádlo!
Love Island (2021) (pořad)
Nejlepší věc, na který jsme měl možnost se podílet.
Upgrade (2018)
Áčkovej Venom s béčkovym Tom Hardym.
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Inovativní verze reality show. Jasná dezorientace diváka a zároveň očividné navádění účastníků, ale v novém, hravém a zábavném podání. Binge-watch jednohubka, s kterou Netflix, podobně jako u Tiger Kinga, udeřil hřebík na hlavičku. P.S.: Lana si zaslouží vlastní spin-off P.S. S.: Kelz je láska od začátku do konce “She blew it. BLEW - IT.”
Nad ránem (2019) (seriál)
První seriál, kde mi nevadily flashbacky. Perfektně napsaná jednohubka (8-mi hodinová) s řádkou charakterů, které jsou už teď kultovní (Wesley, Eli a Angelica !!!).
Aziz Ansari: Right Now (2019) (pořad)
Aziz kurva dospěl. Smích, slzy a myšlenky.
Paddleton (2019)
Ray Romano...
Cestovatelé časem (2016) (seriál)
Podezřele povedené, zajímalo by mě kolik verzí se natáčelo.