Oblíbené seriály (10)
Útěk z vězení (2005)
Tak tohle je asi nejlepší seriál který jsem viděl.. Hltal jsem každou vteřinu a těšil se na další pokračování.. Naštěstí jsem měl všechny 4 série pohromadě, takže jsem si je mohl pěkně užívat a nečekat týden na další díl.. Opravdu povedené a promyšlené od začátku až do konce.
Zoufalé manželky (2004)
Zatím se ke mě dostalo 7 sérii a ty mě dost vtáhly. I přesto že tu probíhá vše jen v takovém tom ženském duchu starostí jak vypadají a co si o nich kdo myslí, mě to dost bavilo a čekám na 8 a asi poslední sérii.. Tak i poslední 8 série super, celkově tento seriál hodnotím hodně vysoko, proto patří i do mé topky.
Přátelé (1994)
Tak tohle je klasika.. neznám nikoho kdo by tenhle seriál neznal... Skvěle bavící šestice přátel
Simpsonovi (1989)
Opět to samé jako u přátel.. Klasika, kterou asi každý zná a pro mě nejlepší animovaný seriál
True Blood: Pravá krev (2008)
Kouzlo seriálu mě opět vyhmátlo a i když jsem začátek tolik nemusel a myslel jsem si že to nedám dál, už mě zase mají a těším se na každý další díl...zhruba tu jde o to že upíři žijí mezi normálníma lidma, sem tam se někdo neudrží a zakousne se, ale jinak spolu normálně mluví, píchají atd.. lidé se zase snaží získat upíří krev, protože po ní jde vše stranou, jsou silní zfetovaný a nabitý neskutečnou energiíí...a ještě se do příběhu zatoulají různé podivné bytosti - takže celkově to nemohu srovnat s jinýma seriálama jako třeba utěk z vězení(bráno podle mého hodnocení, který byl a je u mě zatím ten top) ale 5* si to také zaslouží - 90%
Vyprávěj (2009)
Tak u tohoto seriálu musím zmínit to že ze začátku jsem byl dost sklamán a říkal jsem si že to asi můj šálek čaje nebude, ale kouzlo seriálů zapůsobilo a úplně mě to vtáhlo. Po pomalém rozjezdu a naříkání na tu komunistickou dobu, jsem po pár dílech přehodnotil a už to hltám, i když musím ještě dodat že seriál má i své mouchy... obsazování některých herců trošku věkem neodpovídá skutečnosti, no ale vcelku to baví... takže 4* jsou akorát
Živí mrtví (2010)
Kobra 11 (1996)
Akční krimi seriál s nezapomenutelným a nezaměnitelným Simírem(Erdogan Atalay), který vystřídal několik svých partnerů, ale vždy to byla dost dobrá podívaná samozřejmě s dobrým koncem..
Joey (2004)
Hvězdička s přátel, i sama o sobě dokázala pobavit a obě série byli suprové.
Městečko South Park (1997)
Animovaný seriál který je tak hezky sprostej, hlavně od Erica ty nadávky sedí a dobře baví.. Když v jednom díle řekne snad třicekrát KURVA a mě to baví tak to je co říct...