Recenze (530)
Dobrodružství kriminalistiky - Jed (1989) (epizoda)
Herecký koncert Viktora Preisse a Ladislava Freje je tak působivý, že člověk klidně promine nijak zvlášť zajímavou zápletku.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Série scének, kde se člověk baví spíš tím, jak jsou fajn herci navlečení do legračních paruk a kostýmů, než tím, co se děje nebo říká. Zcela zbytečná mi přišla linie s Margot Robbie a to přestože nebo možná, a to by pro Tarantina bylo mnohem horší, právě proto, že člověk ví, co se tehdy skutečně stalo. Finále nijak nepřekvapilo, spíš příjemně potěšilo a pobavilo. Bez něj by to bylo o hvězdičku míň.
V zajetí rychlosti (2005)
Mám z toho podobné pocity jako ze Zelené knihy. Je to pohodový film pro dobrou náladu, ale méně vtipný.
Aquaman (2018)
Docela zábavný lunapark, který se svou naivitu a pitomost naštěstí nesnaží skrývat.
Prokletý ostrov (2010)
Veskrze triviální příběh, který je výtečně natočený.
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Stejně problematické jako první díl. Pěkné obrázky, hezká hudba, ale tak nějak vůbec nedává smysl, proč tam ti čtyři jsou. A příběh, kde jsou hlavní postavy zbytečné a víceméně otravné, u mě nemůže uspět.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Moc pěkný film s pořádně hutnou atmosférou.
Zelená kniha (2018)
Příjemný pohodový film vzbuzující dobrou náladu, který se možná stane pravidelnou součástí televizních Vánoc. Zatím 3.5*.
Psí odpoledne (1975)
Chytil jsem to na ČT2 a zaujalo mě to natolik, že jsem to se zájmem dokoukal celé. Bavilo mě to. Ale neumím si představit, že bych to někdy potřeboval vidět znovu. Jde prostě o film na jedno podívání.
Labyrint (2015) (seriál)
Potřetí to bylo pět až šest dílů velmi napínavé a potřetí to v závěru vyšumělo. Ale tentokrát byl ten závěr celkem důstojný pád , který se podařilo ustát. Celkově hodnotím Labyrint kladně, protože to hlavní, tj. tajemná atmosféra a napětí, se Strachovi daří budovat natolik dobře, že jsem ochoten přimhouřit oko nad těmi zbabranými závěry.